help! 3 dage overtijd nu beetje lichtroze bloed verlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamasabrina, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallo allemaal :(

wie kan mij uit deze vervelende onzekere situatie helpen :(

ik zou normaal de 17 zoals andere 6 maande heb gehad ongesteld moeten worden meestal sochtends

nu ben ik dus overtijd en heb al 2weken veel syntomen en dacht dat ik het was maar vanmiddag had ik eers wat moeite met de grote boodschap dat gaf pijnelijk steke in de buik,uurtje later ging ik boodschape doen en kreeg ineens pijnelijke steken in me darme onderbuik dat ik er misselijk van werd

dus ik dacht jah ongesteld of komt,kwam thuis en zag 2 druppeltjes bloed dus ik neej he dan maar op na 8ste maand maar tot nu toe heb ik met een dunne inlegkruisje gelopen en er zitten maar ongeveer 4 druppelstjes bloed op! en wat bij het afvegen steeds:(

normaal als ik ongie word loop het al als ik moet plassen dan zie ik al veel rood in de wc zitten zeg maar of voel het lopen nu niks nada noppes

en jah het kan nog door breken maar vind het mega raar in die 7 maande altijd tijdstip geweest nu wazige lichte bloedverlies !

ik word gek want ga iedere keer kijken of het meer is geworden heeft dit iemand mee gemaak AUB graag reactie of wat gerusteling:)

bedankt allemaaaal xxxxxxxxxjes ps hoop dat iemand eens een keer reageerd groetjes van ons

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Hihi, meid, het kan best dat je zwanger bent hoor. ;)
    Die paar druppeltjes bloedverlies, heb ik ook gehad.
    En heb nu een zoontje van 3,5 maand :)

Wanneer ga je testen?

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dag meisje,

Wat vervelend voor je, heel frustrerend maar ik herken het jammer genoeg ook.
    In de maanden dat ik nu gestopt ben met de pil heb ik van alles meegemaakt en heeft mijn lichaam allerlei streken uitgehaald :x

Zolang het niet helder rood bloed is dan moet je moed houden. En bij
    jou klinkt het niet als een menstruatie. Het kan dus twee dingen betekenen : Of je bent zwanger of je ongi zet nog altijd door, en hoop voor jou het eerste ;)

Vooral niet gaan stressen (hoe moeilijk dat ook is) want daar kan je cyclus ook in de war van raken.
    Ik zou als ik jou was het nog een paar dagen aanzien en dan nog een
    testje wagen. En anders naar de h.a.

Heel veel succes en ik duim voor je :D

4. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    bedankt allemaal :) maar heb nu iets meer verloren maar minder als normaal nee blijf wel moet houde :) ga nu gwn naar 8ste ronde en als ik daarna 4 ronders erna nog nie zwanger ben dan maar eens na dokter gaan want dan ben ik al een jaar besig :( :) kijke of wel alles goed zit want heb 7 maande gelede me spiraal laten verwijderen en dacht dat de spiraal meschien me maar moeder kapot heeft gemaakt omdat het iedere x pijn deed maar jah zie wel gwn stresse en ern niet aan denke maar jah als je weer ongie moet worden denk je er toch weer aan whaha bedankt dames xxxxjes

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Je kan toch niet zeggen dat je altijd de 17e ongi wordt? De ene maand heeft tenslotte 28 dagen en de andere 31. Ik zou je aanraden de dagen te tellen, dan krijg je echt inzicht in je cyclus.

Wat betreft de roze afscheiding, kan idd zijn dat je zwanger bent, maar het kan ook je aankomende ongi zijn.
    Gewoon even testen, dan weet je het!

Deel Deze Pagina