Klein trouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sulley, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    N.a.v het topic hoe je ten huwelijk bent gevraagd ben ik heel benieuwd naar mensen die klein getrouwd zijn.

Wij willen vanwege diverse redenen niet trouwen met een groot feest en alles erop en eraan maar gewoon klein schalig met max een mannetje of 20 die voor ons belangrijk zijn.

Hoe hebben jullie zo'n dag ingedeeld? Wel of niet een hele dag of alleen eten of lunchen? En hoe met kinderen?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij waren s morgens met 2 getuigen en onze ouders op het stadhuis.
    Daarna koffie met gebak bij ons thuis. S middags niks gedaan (was zwanger en echt heel moe). S avonds met familie uit eten geweest. Denk dat we s avonds met 12 man waren.
    Ik zou het zo weer doen:)

Sulley vindt dit leuk.
  3. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Ja wij zitten ook aan zoiets te denken. Of aan een thema diner ofzo maar weet weer niet of dat leuk is met (kleine) kinderen. Zijn jullie bij een "gewoon" restaurant geweest?

Luuz vindt dit leuk.
  4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Wij hebben in de ochtend foto's gemaakt, rond een uur of 11.
    Daarna naar het gemeentehuis met onze daggasten ouders en broers/zussen. Met de daggasten hebben we een high tea gedaan, ook voor de kinderen erg leuk.

De locatie van de high tea konden wij in de avond huren voor een klein feestje. Naast de daggasten kwamen in de avond onze beste vrienden. Er kwamen gedurende de avond hapjes voorbij.

Om 22:00 was het feestje voorbij, een lange dag voor de kinderen maar ze hebben zo genoten en wij zelf ook. Wij zouden het niet anders hebben willen doen, was heerlijk zo lekker knus.

Sulley vindt dit leuk.
  5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Wij zijn in de ochtend getrouwd. Daarna taart en koffie gegeten in ons nieuwe huis( hadden de sleutel net 2 dagen) daarna lunchen en foto's gemaakt. Daarna zijn wij samen weg gegaan . Was een fijne dag met 10 personen

Sulley vindt dit leuk.
  6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Dit hebben wij ook gedaan. Ik zou het ook zo weer doen

Sulley en Luuz vinden dit leuk.
  7. Posh

Posh Niet meer actief

Wij zijn klein getrouwd, 35 gasten, tuinfeestje met barbecue en allemaal lekker eten. Het was prachtig weer.

De foto’s zijn tussendoor gemaakt, zomaar spontaan omdat iemand het voorstelde. We hadden helemaal niet aan de foto’s gedacht.

‘s Avonds zijn wij naar een hotel gegaan en de gasten naar huis. Wij vonden het heerlijk, zou het zo weer over doen!

Sulley vindt dit leuk.
  8. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wij zijn in de ochtend getrouwd met alleen wat naaste familie en vrienden. Daarna met datzelfde gezelschap wat gaan eten bij een pannenkoekenhuis in een natuurgebied. Meteen foto's gemaakt. Daarna met zn 2e naar huis gegaan en heerlijk gerelaxed.

Sulley vindt dit leuk.
  9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Maandag ochtend op het gemeentehuis. Mijn ouders er bij. Mijn man zijn ouders en 4 beate vrienden.
    Daarna de rest van de vrienden en een paar familie leden uitgenodigd om te gaan Lunchen. En daarna nog met vrienden op het strand wat gedronken. Helemaal prima. Heerlijk zo lekker rustig.

Sulley en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wij hebben er echt een familie feestje van gemaakt, mijn Opa en oma hebben heel de avond staan dansen. Terwijl ze normaal de kat uit de boom kijken.

Heb er alleen maar mooie herinneringen aan.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik werkte destijds in een stadscafe :D dus dat kwam goed uit haha.

Sulley vindt dit leuk.
  12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Wij zijn in de ochtend getrouwd rond half 11. Daarna foto's gaan maken met z'n alle. Vervolgens koffie en gebak bij ons thuis en rond 16.00-16.30 met zijn alle wezen eten.

Mijn familie komt allemaal van ver, dus wilden het ook niet laat maken vanwege de reisafstand. We waren in totaal met een man of 25.

13. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Wij zijn Smiddags getrouwd, toen naar huis waar onze families al waren. Hebben een buffetje laten komen en rond 19:00 zijn onze vrienden aangesloten en hebben we een tuinfeestje gehouden. Gezellig en heerlijk knus!

Sulley vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Hier s ochtends foto's gemaakt met onze dochter van toen 2. Tussen de middag ging zij slapen en kwam iedereen naar ons. Met zn allen gelunched. Om half 3 richting stadhuis waar we officieel getrouwd zijn. Daarna naar de dinerlocatie (boerderij met veel speelgelegenheid) waar we eerst uitgebreid geborreld hebben en later met zn allen gegeten.

Sulley vindt dit leuk.
  15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Hier geregistreerd partnerschap, maar;
    In de ochtend met 2 getuigen en mijn ouders 'getrouwd'.
    In de avond een diner met onze ouders, broer, zussen en aanhang.

Sulley vindt dit leuk.
  16. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    In de namiddag getrouwd en daarna in een restaurant in de buurt een 9-gangen diner gegeten. Restaurant had een soort zolder met eigen toilet en barretje en een grote tafel. Dat was heel knus en gezellig. We hadden 20 gasten.

Sulley vindt dit leuk.
  17. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Wij zijn pas om 16.00 getrouwd met 50 man (inclusief kinderen). Hiervoor wel foto's gemaakt en om 15.00 uur de gasten in het restaurant ontmoet. Daarna lopend met de groep naar het raadhuis gegaan (100 meter er vandaan) Daarna geborreld in het restaurant en een uitgebreid diner. We waren rond 23.00 uur thuis. Wij wilden geen feest, want we wilden liever een dure huwelijksreis: rondreis door Californië. Nooit spijt van gehad.

Sulley vindt dit leuk.
  18. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Wat ik mij afvraag van degene die met 2 getuigen en ouders zijn gegaan, zijn jullie wel in een trouwjurk gegaan en hebben jullie foto’s laten maken bij het stadhuis?

Sulley vindt dit leuk.
  19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Wij zijn getrouwd met een klein gezelschap erbij(15 personen ofzo) ouders/grootouders en onze meest naasten. Eerst het stadhuis en daarna door naar een restaurant(dat doorgaans ook als trouwlocatie gebruikt kan worden) en daar hebben we een high tea gedaan.
    Wij vonden het een erg intieme dag.

Sulley vindt dit leuk.
  20. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Ben ik ook benieuwd naar, wat hadden jullie aan?
    Ga je dan in trouwjurk, spijkerbroek, leuk feestjurkje of wat?

Sulley vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina