Hallo Ik ben Kitty en ben 32 jaar en we zijn voor ons tweede kindje bezig en zitten nu in de derde ronden. NU het volgende. Ik test al drie dagen achter elkaar met mijn ochtend plasje en een actiontest negatief. Maar geen geen ongi te bekennen of een gevoel hiervan. Erg teleurstellend en frustrerend. Daarintegen heb ik wel aardig wat kwaaltjes die erop kunnen duiden dat ik zwanger zou kunnen zijn. o.a. Het uitblijven van mijn ongi Misselijk Goede reuk lijk wel een speurhond Branderige ogen Snel hongerig gevoel Pijnlijke borsten met name aan de zijkant. Steken in mijn tepels en borsten en soms een tinteling BH strakgevoel bij de beugels Plopjes zodra rustig op de bak ziit Rommelige darmen Gevoelige onderbuik net boven de schaamstreek Witte afscheiding terwijl ik voor de ongi droog ben Hoofdpijn licht opkomend maar trek weer weg over de dag heen Ik weet het het is een aardige lijst waarvan je zou denken nouuuu? Wie heeft dit ook meegemaakt en bleek zwanger te zijn? Ik heb een korte cyclus van 25 dagen en mijn verstand zegt dat ik gewoon te vroeg ben met testen dit inverband met de toename van het hcg hormoon die vanaf dag 28 pas toeneemt. Graag zou ik de ervaring van anderen willen horen. Misschien dat mijn onzekerheid hierdoor wat afneemt. Groetjes Kitty
Tja, lastig! Ik heb altijd pas een week na mijn nod positief getest, hoe gevoelig de test ook was! Ik hoop het voor je!!
Misschien toch even paar dagen wachten nog? En misschien kun je een kv2v5 halen die schijnen erg gevoelig te zijn? Succes met wachten!