Tja lastig Demi.... hoelang gebruik je al Clomid? Als je nog niet zo lang bezig bent, zou ik misschien toch wel naar je gyn luisteren. Blijkbaar reageer je er dan goed op en komen er echt nog wel nieuwe kansen. Een meerlingzwangerschap brengt serieus meer risico's met zich mee. Zo'n gyn zegt dat niet zomaar. Als je nou al langer bezig bent en je hebt serieus weinig kansen zou ik er ook maar lekker voor gaan! Succes met jullie beslissing! Groetjes Jelske
Ik weet zeker dat wij er wel voor zouden gaan. Jij moet natuurlijk doen waar JIJ je goed bij voelt. Maar toch zou ik zeggen ga er voor. Ik wens je heel veel succes meid
Ik zou gewoon wel vrijen, heel veel zwangerschappen gaan teonder voor de ongi, dus extra veel kans dat je wel zwanger raakt deze maand
Ik ben nog maar in mijn tweede maand clomid dus dat valt reuze mee. Ik laat het allemaal nog even bezinken straks even met mijn ventje erover hebben.
meid ik slik ook clomid voor me eisprong en had vorige maand 2 eitjes van 15 mm en 1tje van bijna 18mm nou die van 18 is gesprongen maar nope ben 14 dagen later gewoon ongi geworden
Ik zou gewoon gaan klussen! Het is nog helemaal niet gezegd dat ze alle drie springen en dan nog is de kans dat ze alle drie bevrucht worden ook nog klein.
Heb het er gister met mijn vriend over gehad. Hij dacht er heel anders over dan ik had verwacht. Eigenlijk vond hij ook dat de kans wel heel erg klein is dat er drie springen , bevrucht raken en ook nog eens blijven zitten. En een tweeling lijkt ons allebei echt geweldig, droomde vanacht zelfs dat ik twee meisjes kreeg We hebben het gister dan ook even 'gezellig' gemaakt Vandaag bel ik nog wel even naar het ziekenhuis met de vraag of ik morgen nog een echo zou kunnen krijgen, misschien groeien de eitjes namelijk niet eens allemaal door. Liefs
ik heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht ik heb meestal wel een stuk of 4 eitjes die rijpen alleen tussen de 13 en de 15 mm gaat het meestal mis dan wordt ik gewoon ongi maar het rare is nu was dat deze cyclus weer zo en heb geprek met de gyn gehad en toen zei hij je krijgt clomid maar daar moet ik de volgende cyclus mee beginnen maar nu zaten de eitjes van deze cyclus er nog wel dus dat was nogal raar ...maar goed nu heb ik ook een dubbele baarmoeder misschien heeft dat er mee te maken. maar even een vraagje als je aan clomid bent moet je dan elke dag voor FM naar de gyn?
nee je hoeft niet elke dag voor een fm. Ik moet de eerste fm altijd op dag 10 en dan vaak om de 2 a 3 dagen weer afhankelijk van hoe groot de follikels zijn. Maar krijg jij wel een eisprong dan? Want 15mm is nog te klein voor een follikel om te springen, meestal zijn ze rond de 20mm als ze springen. Misschien dat je clomid krijgt om een eitje goed door te laten groeien zodat je een eisprong kunt krijgen. Liefs
jah dat klopt indd krijg ik de clomis om de eitjes door te laten groeien ik heb namelijk zo goed als ik weet nog nooit een natuurlijke eisprong gehad ik ben momenteel dus ook erg gestresst omdat ik denk aan dat ik misschien wel onvruchtbaar ben en daar ben ik heel bang voor.
ladypink ik heb ook nooit een natuurlijk eisprong gehad ben vorige maand begonnen met clomid en de eerste ronde had ik al een eitje van 19mm die gesprongen was nu ben ik vorige week weer begonnen met clomid en hoop ik dat ik weer een eisprong krijg ik vind het wel raar dat ik niet voor echo,s terug hoeft tekomen
@mvjason ik moet nu al 2x per week naar de gyn steeds voor follikel meting en ik ben nog niet eens aan de clomid
wat raar dan heh dat ik dat eigelijk helemaal niet moet vind het zo stom al me andere vriendinnen moeten wel maar ik niet
Ze werken per ziekenhuis soms erg verschillend, ik zou gewoon om de echo's vragen dan weet je tenminste wat er gebeurt. Je hebt er wel recht op. Ik vind het zelf ook erg prettig dat ik de echo's krijg dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, anders had ik nu ook niks geweten van die drie follikels... Liefs
@ demi meid ik hoop zo erg dat het deze rond raak is voor je. Wat zou dat leuk zijn en zoals de meesten ook al zeiden vande kans op 3 is wel klein. Nogmaals veel succes meid. Laat je ons weten als je een echo hebt gehad
Ik krijg helaas geen echo meer.. dus het is nu echt afwachten. Mijn vrienden ik hebben besloten toch een poging te wagen. Als ik nu niet zwanger wordt