help, 3 eitjes wat moet ik doen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door demi123, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een beetje rare en naieve reacties op de eerste blz van dit topic. Hebben jullie enig idee van het risico dat een drieling met zich meebrengt? Denk eens aan vroeggeboorten en alle consequenties.. Handicaps, ontwikkelingsachterstanden, hersenbloedinkjes, onrijpe longetjes en in het ergste geval vroegtijdig overlijden..
    Gynaecologen en kinderartsen hebben vaak met dit soort situaties te maken, daarom raden ze het af, zij kennen de gevaren.
    Het gebeurd heel vaak dat 1 kind van een drieling het niet red of er wat aan over houdt. Je moet sowieso weten dat je dit risico loopt, ik vind het gek dat die arts DAT niet vertelt heeft.
    Misschien ben je uiteindelijk maar zwanger van 1 of 2, maar als het er 3 zijn en het loopt mis (die kans is aanwezig, en vele malen groter dan bij 1 of 2 kinderen) dan weet je in ieder geval dat je de keuze voor het risico bewust hebt genomen.
    Op internet is heel veel te vinden over de risico's van meerlingzwangerschappen. Kijk ook eens naar het programma 'document' van de Vara met als titel 'een kwetsbaar begin' dan zie je wat de risico's zijn van te vroeg geboren kindjes..
    Ik slik zelf ook Clomid, dus het kan mij ook overkomen, maar als je deze ronde zo'n goed resultaat hebt, dan zul je vast volgende ronde ook wel weer een ei hebben.

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zie dat je PCO hebt, in het onderwerp 'vruchtbaarheidsbehandelingen' is daar een topic over met meiden die allemaal PCO hebben, als je zin hebt om mee te schrijven, ben je welkom :D

3. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Heb het progamma gekeken... :cry: Pfff wat een kleine kindjes... ik kon het ook niet droog houden.
    Dat gun je niemand...

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

wij hadden deze ronde het zelfde: 3 eitjes van 15 mm... wij mochten toen ook niet verder klussen.... maar dat hebben we wel gedaan. Toen ik twee dagen later weer voor een FM kwam bleek dat er twee waren doorgegroeid. Het hoeft dus niet zo te zijn dat ze alle drie doorgroeien en springen, maar dat kan natuurlijk wel....

5. Niet meer actief

nou succes met testen hoor meiden!

Deel Deze Pagina