Na lang wikken en wegen blijven deze 2 namen over, welke vinden jullie mooier(en in het geval van Sep/Sepp, voor welke schrijfwijze zouden jullie kiezen)? Onze 1e zoon heeft een hippe, korte naam..
Ik vind Sep/Sepp eerlijk gezegd een rare naam, dus ik kies voor Julian. Staat bij ons ook op het lijstje
Ik was altijd weg van de naam Julian! Sep vind ik ook leuk! Haha, aan mij heb je niks Zou toch voor Julian gaan!
Ik vind zelf Julian een hele leuke naam en zou daar dus voor gaan. Sep of Sepp spreekt mij persoonlijk niet aan.
Sep/Sepp vind ik persoonlijk helemaal niks, maar goed smaken verschillen. Julian vind ik dan weer wel leuk.
Ik heb voor Sep gekozen, maar eigenlijk vind ik het mooier als je het als Zeb schrijft. Dan klinkt het wat zachter.
Het zijn wel hele verschillende soorten namen. Ik heb op Sepp gestemd. Bij ons stond Seb op het lijstje voor een jongen.
Hmmm.. Julian heb ik al zoooooooó vaak gehoord.. Ik hoorde laatste de naam Julius wat vind je daar van? En als je voor sepp/sep gaat. Zou ik voor een P gaan.. Succes
Julian is wel mooi, maar ook een dertien in een dozijn naam. Sep ben ik niet zo weg van, maar het is ook mijn kind niet, en als jullie die naam wel mooi vinden (anders staat hij niet op jullie lijstje), zou ik toch eerder voor Sep gaan. Klinkt misschien tegenstrijdig zo, maar zo loop je wel minder kans dat je zoon bij nog twee Julians in de klas of op de crèche zit. Sep is origineler.
Sep vind ik een rare naam. En al helemaal met die volkomen nutteloze, kijk mij eens zogenaamd hip doen, dubbele p. Julian zou mijn smaak ook niet zijn, maar vind ik verder wel een hele lieve naam, zonder dat je denkt: mijn hemel wat doen die ouders dat kind aan.