We zitten er aan te denken om, als het een jongen wordt het zo te noemen! Benieuwd wat jullie er van vinden. Wat hebben jullie voor associaties met de naam Kjell?
Hm, ik twijfel. Ik hou van scandinavische jongensnamen, maar deze doet me denken aan "kommer en kwel". Ik zou er wel aan kunnen wennen, denk ik.
Ik vind het een vrij harde naam en zou er daarom zelf niet voor kiezen, maar er is niets 'geks' aan de naam, dus als het voor jullie de naAm is, gewoon doen!
Ik vind hem niet mooi, sorry. En de betekenissen die ik vond op internet maken de naam (voor mij) niet mooier: helm, offerschaal, ketel...
hoe gaan jullie het uitspreken? de naam wordt in scandinavie uitgesproken als "sjell" daar een redelijk oubollige naam, ik zou er zelf ook niet voor gaan maar als jullie er echt helemaal gek op zijn moet je er gewoon voor kiezen!
Ik vind het niet lekker in de mond liggen, voor mij is de naam ook niet volledig, alsof er een stukje mist....
Lastig.. Als ik de letters lees vind ik het wel een stoere naam.. Als ik het uitspreek associeer ik het meteen met kwel (a la kwelgeest ofzo)..