Hi allemaal, Had hem op een verkeerde plek staan in het forum haha dus ook nog even hier mijn verhaal: Ik heb 30 augustus mijn laatste pilbloeding gehad en ben vanaf toen gestopt met de pil, mijn precieze cyclus weet ik niet maar uitgaande van 28 dagen zou ik nu 3 dagen overtijd zijn.. Maar nu heb ik zoiets geks.. Gisteren een test gedaan van Clearblue maar die was negatief, woensdag eentje van de etos en ook die was negatief.. Nu doe ik net de 2v5 van de kruidvat en zie ik ineens 3 streepjes.. De andere twee streepjes zijn super licht hoor dus ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar dit is toch gek?! Iemand dit al eens eerder gehad?
Ik heb inmiddels al wat druppels water erbij gedaan maar blijven 3 vage streepjes.. Ik wacht morgen maar af
De linker is opgehoopte vloeistof. De middelste de controlestreep en de rechter... stond die er binnen 5 minuten?? Zoja dat zou die wel eens positief kunnen zijn
toch een drieling? hihi maarre ff serieus, doe gewoon een nieuwe test deze zou ik als ongeldig beschouwen
Ja ik ga morgen ochtend gelijk de andere test doen! Hahaha een drieling.. Dat is wel een beetje veel van het goede hihi.. We wachten af!
Ik ben net og geworden dus toch een mislukte test inderdaad.. Bedankt voor de reactie en op naar de volgende ronde!