boxkleed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

misschien een domme vraag hoor maar is 1 boxkleed in de box genoeg? niet te hard voor zon kleintje om op te liggen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat ligt eraan wat voor boxkleed je hebt. Wij hadden een hele dikke van Knuff en Co.

Je zou ook een gewoon dekentje eronder kunnen leggen zodat het wat dikker is.

3. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ten eerste er zijn geen domme vragen. Alleen domme antwoorden. In princiepe is 1 boxkleed wel genoeg. Maar 2 is wel handig want als je kleine een keer spuugd als ze in de box ligt dan zul je dat ding toch moeten uitwassen. Wij hebben hier ook 2. 1in de box in de speel kamer en 1 in de woonkamer waar hij in het begin oplag onder zijn speelding. Hij kruipt nu overal heen maar het waarschuwt mensen dat er iets op de vloer ligt, rolt of zit.
    Vat je het nog :rolleyes: ;)

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wij hebben er zo'n plastic box onderkleed inliggen van, ik geloof, jollein. Dan is het lekker zacht om op te liggen en het hangt idd ook van de dikte van het boxkleed af. Maar zo'n plastic onderkleed is ideaal! Wordt nooit vies, hoef je nooit te wassen en mocht het een keer vies worden dan neem je het gewoon even af met een sopje.

En inderdaad meerdere boxkleden is altijd handig, hier zit er ook meestal wel een in de was ivm spugen.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.176
    113
    ik heb er altijd 2 in liggen, maar die van mij zijn niet zo dik.
    Totaal 3 boxkleden, voor het onderspugen inderdaad.

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier ook knuff en ko die is idd lekker dik. Had er nog wel een dun boxkleed over liggen ivm spugen maar dat was alleen de eerste weken.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb er 2 op elkaar liggen. vind het anders ook te hard

8. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er in totaal ook 2 opelkaar liggen.. 1 tje vind ik wel hard...

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik heb 1 boxkleed maar merk toch dat ik er nog een bij moet hebben, vooral handig voor als het vuil is dat je er meteen een schone op kunt leggen.

10. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook twee dikke kleden: een ligt in de box en een in de kast, voor als de eerste in de was moet. Zo'n dik kleed vind ik zacht genoeg, maar ik kan me voorstellen dat jij er anders over denkt. In dat geval zou ik er zo'n plastic boxkleed onder leggen idd, dat vangt ook wel aardig wat op denk ik! :D

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik heb er 1 maar die kan je nietwassen zitten namelijk spiegeltjes ed op maar is wel lekker dik dus ze kan er gewoon op liggen.

12. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Ik heb 'normale' boxkleden en die vond ik ook te dun. Ik heb er drie. Er liggen er twee in de box en 1 is voor de wissel zeg maar ;)

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nu ons kleintje goed kan omdraaien en ook terug kan draaien hebben we twee boxkleden in de box. Vooral het terugdraaien wil nog wel eens erg lomp gaan waardoor ze met haar hoofdje nog al hard terecht komt.
    Ook gebruiken wij een boxkleed op de vloer onder het speelkleed tegen de tocht.
    Wij hebben dan ook drie boxkleden zodat ik ook af en toe even kan wassen. Soms maakt ze er 1 in de week vuil, soms twee op 1 dag.

14. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Dan ben ik wel een ontaarde moeder; heb er gewoon 1 in de box liggen....vlgs mij is t prima; ze heeft nooit geklaagd, hihi. Is er 1 van Prenatal

15. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb zelf een boxkleed gemaakt, met een normaal laagje van dat fiberfill of hoe heet dat spul. :oops:
    Het is niet superdik, daarom heb ik er nog een megagrote dubbelgeslagen baddoek onder.

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je hebt toch van die onderkleden? Wij hebben er in ieder geval 2.

Deel Deze Pagina