misschien een domme vraag hoor maar is 1 boxkleed in de box genoeg? niet te hard voor zon kleintje om op te liggen?
Dat ligt eraan wat voor boxkleed je hebt. Wij hadden een hele dikke van Knuff en Co. Je zou ook een gewoon dekentje eronder kunnen leggen zodat het wat dikker is.
Ten eerste er zijn geen domme vragen. Alleen domme antwoorden. In princiepe is 1 boxkleed wel genoeg. Maar 2 is wel handig want als je kleine een keer spuugd als ze in de box ligt dan zul je dat ding toch moeten uitwassen. Wij hebben hier ook 2. 1in de box in de speel kamer en 1 in de woonkamer waar hij in het begin oplag onder zijn speelding. Hij kruipt nu overal heen maar het waarschuwt mensen dat er iets op de vloer ligt, rolt of zit. Vat je het nog
Wij hebben er zo'n plastic box onderkleed inliggen van, ik geloof, jollein. Dan is het lekker zacht om op te liggen en het hangt idd ook van de dikte van het boxkleed af. Maar zo'n plastic onderkleed is ideaal! Wordt nooit vies, hoef je nooit te wassen en mocht het een keer vies worden dan neem je het gewoon even af met een sopje. En inderdaad meerdere boxkleden is altijd handig, hier zit er ook meestal wel een in de was ivm spugen.
ik heb er altijd 2 in liggen, maar die van mij zijn niet zo dik. Totaal 3 boxkleden, voor het onderspugen inderdaad.
Hier ook knuff en ko die is idd lekker dik. Had er nog wel een dun boxkleed over liggen ivm spugen maar dat was alleen de eerste weken.
ik heb 1 boxkleed maar merk toch dat ik er nog een bij moet hebben, vooral handig voor als het vuil is dat je er meteen een schone op kunt leggen.
Ik heb ook twee dikke kleden: een ligt in de box en een in de kast, voor als de eerste in de was moet. Zo'n dik kleed vind ik zacht genoeg, maar ik kan me voorstellen dat jij er anders over denkt. In dat geval zou ik er zo'n plastic boxkleed onder leggen idd, dat vangt ook wel aardig wat op denk ik!
ik heb er 1 maar die kan je nietwassen zitten namelijk spiegeltjes ed op maar is wel lekker dik dus ze kan er gewoon op liggen.
Ik heb 'normale' boxkleden en die vond ik ook te dun. Ik heb er drie. Er liggen er twee in de box en 1 is voor de wissel zeg maar
Nu ons kleintje goed kan omdraaien en ook terug kan draaien hebben we twee boxkleden in de box. Vooral het terugdraaien wil nog wel eens erg lomp gaan waardoor ze met haar hoofdje nog al hard terecht komt. Ook gebruiken wij een boxkleed op de vloer onder het speelkleed tegen de tocht. Wij hebben dan ook drie boxkleden zodat ik ook af en toe even kan wassen. Soms maakt ze er 1 in de week vuil, soms twee op 1 dag.
Dan ben ik wel een ontaarde moeder; heb er gewoon 1 in de box liggen....vlgs mij is t prima; ze heeft nooit geklaagd, hihi. Is er 1 van Prenatal
Ik heb zelf een boxkleed gemaakt, met een normaal laagje van dat fiberfill of hoe heet dat spul. Het is niet superdik, daarom heb ik er nog een megagrote dubbelgeslagen baddoek onder.