Wanneer ovulatiepijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ThinkPink1201, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Hoi iedereen,

Morgen heb ik terug een FM. Vorige keer was dat heel goed met clomid 100mg, deze maand terug 100mg genomen.

Vorige keer had ik al ovulatiepijn, mijn ei was al aan het springen volgens de gynaecoloog... Deze keer ben ik bang dat de clomid zijn werk niet heeft gedaan omdat ik nog niets van ovulatiepijn voel.

Heb je enkel ovulatiepijn als je follikel springt? Of ook enkele dagen er voor?

Bedankt !

2. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Enkele uren ervoor, of tenminste een dag. Ligt er net aan wanneer het eitje echt gaat springen voel je de ovulatiepijn.. Maar meerdere dagen ervoor lijkt me niet (uitzonderingen daar gelaten)...

Succes morgen!

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Volgens mijn gyn. voelt bijna niemand een eitje echt springen, maar voel je het groeien van het eitje. Als het eitje groot is, voel je het duidelijker.
    Ik voel zelf nooit wat, dus geen ervaring, maar dat is wat gyn. zei

4. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ik voel hem zeker groeien, het springen an sich voel ik niet, maar altijd napijn. Schijnt van het vocht te komen dat dan vrijkomt na het springen

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    vandaag de follikelmeting gehad... er zat eentje van 15mm dus vrijdag terug om de pregnyl!

als het nu niet prijs is deze ronde, mogen we nog 1x proberen en dan gaan ze het zaad inspuiten... iemand ervaring mee?

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hoeft geen ovulatiepijn te hebben. De ene keer voelde ik het heel duidelijk en had ik een dag flinke krampen. De andere keer voelde ik helemaal niets. Dat zegt echter helemaal niks. Als je Pregnyl spuit, kun je ervan uit gaan dat je na ongeveer 40 uren een eisprong hebt.

Wat jij bedoelt, is IUI. Op het andere forumdeel kun je daar meer over lezen.

Succes!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vorige ronde lag ik een halve dag dubbel van de pijn en deze ronde eigenlijk niets gevoeld. Dus het zegt niet zoveel.
    Follikels voel ik wel altijd groeien en ik voel ze ook goed zitten als ze groter zijn. Echter voel ik ze alleen aan de linkerkant, rechts zit soms wel een follikel maar die voel ik dam weer niet. Heeft waarschijnlijk te maken met de positie van de eierstok ofzo..

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

spannend! Ben benieuwd en ga voor je duimen dat het deze keer raak is. En nu niet te vroeg testen he?? (zegt deze veel te vroege tester :D:D)

9. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Haha ik geloof dat dit hele topic vol zit ;)

Deel Deze Pagina