Help 30 graden in babykamer!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben dus wel rolluiken, maar ook platte dakjes en daardoor is het alsnog erg warm :( (27 graden toen Eva ging slapen, nu 26 graden). Helaas slaapt ze nergens anders dan in haar bed, anders had ik haar ook liever beneden laten slapen, want hier is het 'maar' 24 graden.

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wij hebben van die zonwerende rolgordijnen, binnen, gaat prima

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ach zo vaak is het nou ook niet heet om dan meteen van die roldingen aan te schaffen. Gewoon op momenten dat het te warm is ergens anders slapen.
    Als mijn slaapkamer te warm is ga ik ook naar de woonkamer. Veel koeler.

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Op dit moment is het bij Kyra 26 graden op haar kamertje en ze ligt nu al ruim 2 uur te slapen, gewoon lekker in een romper, dus erg veel last heeft ze er niet van volgens mij.

5. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ja aan de binnen kant tegen het glas aan.....

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ze heeft ook een platdakje en daar hebben witte lakens opgelegd en witte lakens voor het raam en het scheelt zo een paar graden,het is nog wel 27 graden maar in ieder geval beter dan 32 graden,wat ik later die middag gemeten heb....

Bedankt voor jullie tips!

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier is het ook 25 graden op zijn kamertje....meneer slaapt heerlijk in zijn romper en dunne slaapzak

maar zou idd voor het slapen gaan heel de boel ff doortochten of inderdaad zon mobiele airco misschoien aanschaffen en die ff uurtje voor het slapen gaan lekker laten draaien

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook een wit laken tegen het raam gehangen, scheelt toch 2 graden met gisteren!
    Ymke heeft vanmiddag beneden geslapen, toen ze sliep heb ik haar in de gang gereden en nu slaapt ze in haar eigen bed. Wel met ventilator aan.

9. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Helaas werkt dat maar even, wij hebben "echte" aico op de slaapkamers maar zodra je 'm uitzet loopt de temperatuur meteen op. Je zou hem dus aan moeten laten maar dat vind ik niks. Wat wel fijn is, het ding ontvochtigd ook de boel en als de lucht niet zo vochtig is dan voelt het veel minder benauwd en dus prettiger aan.

Deel Deze Pagina