Hallo dames Ik ben nu 30 weken zwanger en heb enorme harde buiken en last van een soort van mensruatie gevoel.Ook heb ik last van me rug kan haast niet lopen van de pijn Wat kan dit zijn? Ik hoop snel iets te horen maak me tog een beetjuh ongerust
Als je je ongerust maakt moet je gewoon je vk even bellen. Het kunnen indalings weeen zijn, of oefen weeen. Ga anders even onder de douche of in bad. Helpt misschien in ieder geval even voor je rug.
hey Ja ik ga zo ook effe onder de douche staan miss dat het iets verlichting geeft. Anders bel ik de vk gwn effe
hey ik ga zo douche ben effe rustig gaan zitten maar at helpt ook niet dus ga zo douche kijken of dat wel helpt KUS
Ben je druk geweest? Het kunnen indalingsweeen zijn, het kan een blaasontsteking zijn, het kan vanalles zijn. Ik zou ook even douchen en als het dan niet weg is even de vk bellen. Suc6!
hey meiden ik heb gedoucht en het is net weggegaan het is alleen erger geworden ik heb de vk gebeld en ik wordt zo trg gebeld dus afwachten maar. Kus
hey meiden De Vk is langs geweest en heeft me nagekeken. Ik moet het nu rustig aan doen ze wou me niet naar het zioekenhuis sturen vanwege dat ik dan meer stress zou krijgen.Als de harde buiken en krampenerger worden moet ik gel;ijk weer bellen dus het is nu de nacht afwachten ga nu lkkr naar me bed hoop dat ik wat kan slapen. Heel erg bedankt voor jullie steun. Dikke (K) dientjuh Slaap lekker meiden
Welterusten meid, hopelijk kun je een nacht goed slapen en zijn de klachten dan weg. Mocht je nou last krijgen of twijfelen vanacht, dan moet je gewoon bellen hoor. Veel sterkte.
hey meiden vanacht niet erg lkkr geslapen werd steeds wakker en had dan nog harde buiken en krampen ben tog weer in slaap gevallen.Nu nog steeds last van harde buiken en krampen.Ga het vandaag egt heel rustig aan doen.Als het erger wordt en de timing wordt anders dan bel ik gelijk weer de vk. Bedankt voor jullie lieve berichten KUS
Zoals ik gister al schreef, als je het niet vertrouwd bel je gewoon de vk. Ik hoop voor je dat het door de rust iets beter wordt. Sterkte.