Zucht, het begint al goed vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wupped, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    #1 Wupped, 17 aug 2009
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
    pfffff ik moet het echt even van me afschrijven. ik ben zo gespannen en zo zenuwachtig voor vanmiddag.

Ik heb al niet een makkelijke zwangerschap, en alles wat met mij lichaamelijk fout kan gaan is ook zo gegaan. met de kleine is tot nu toe gelukkig alles helemaal goed. en dat is uiteindelijk het belangrijkst.

Maar vanmiddag een draaipoging. Maar gezien ik zo fortuinlijk ben ( geen zwangerschaps klachten maar wel BI , Ischias ect dus lijflijk) ben ik erg bang dat hier dus ook iets fout gaat. Zucht, weet wel maak me druk om niets maar ja Murphy's law is toch wel beetje door me hoofd aan het spelen

Zeker als ik net wordt op gebeld of ik niet naar de echo wil komen maar gelijk naar de verloskamer. HET ECHO APPARAAT IS STUK, en nu doet de gyn zelf de echo in de verloskamer... ZUCHT.......
    das deel 1 wat vandaag al niet goed loopt. whats next........
    ik besef me ook wel in het ergste geval is het minst erg want dan is de kleine er vandaag. maar goed. lol dat telefoontje heeft me niet rustiger gemaakt :D

ik weet ben een miepert maar het lucht wel ffies op :)
    sry voor mij zenuwen

thnx dames
    succes vandaag met de warmte!

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

he ik kan begrijpen dat je er een beetje tegenop ziet, ik heb 2 draaipogingen gehad 1 bij de vk en 1 bij de gyn in het ziekenhuis, zowieso lag ik in de verloskamer met de echo en draaipoging heerlijk rustig, is me zeker meegevallen, altijd moeilijk als je op het laatste moment moet aanpassen. Ik wens je succes en ontspanning toe!!!!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat vervelend voor je! Maar het komt vast allemaal goed! Heel veel sterkte vanmiddag. En je bent in goede handen :D

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Nou dat was me wel het middagje weer.
    de kleine blijkt toch met de stuit te zijn ingedaald en de gyn wilde de draaipoging niet verder doorzetten, het is wel geprobeerd maar heeft niet mogen baten. ik vond het op zich mee vallen maar de reactie op die weeenremmers vond ik toch niet zo leuk, kreeg daarnaast daardoor beetje paniek aanval, maar uiteindelijk wel weg kunnen slikken.... tja en nu de emotie over de keizersnee in me hoofd. zucht , ach. ik moet maar zo denken, zo ben ik zelf ook ter wereld gekomen. 10 dagen eerder dan geplant hebben we onze kleine in het midden. ook dat is eigenlijk wel een lekker gevoel 3 september is het zo ver....... * denkt oja ff me ticker van datum veranderen *

dank je wel voor alle lieve reacties

Deel Deze Pagina