Hey Meiden, Ik hoop dat jullie tips voor me hebben, en anders hoop ik dat het helpt dat ik nu even wat van mij afschrijf. Mijn man heeft een eigen bedrijf en afgelopen weekend hebben ze voor de 2e maal ingebroken. (vorige keer is 2 jaar geleden) Al zijn spullen zijn meegenomen, zodat hij nu niet meer kan werken. Nou was ik na de eerste keer al helemaal panisch voor inbraken maar nu durf ik helemaal niet meer te gaan slapen. Het zal wel 2 weken gaan duren voor hij weer eea op de rit heeft. Mijn buik voelt nu ook continu hard aan, ik ben moe en boos en verschrikkelijk verdrietig. Ik had me de laatste loodjes toch wel wat leuker voorgesteld. Hoe kan ik dit nou in hemelsnaam van me afzetten en proberen te ontspannen want dit is echt niet goed voor mijn baby. Liefs
Jeetje meid dat is schrikken en heel erg vervelend.. ik snap dat je daar goed van in de stress kan zitten.. Ik zou ook zo even niet weten hoe ik je kan helpen.. maar probeer zoveel mogelijk te genieten ( voor zover het lukt) En inderdaad van je afschrijven is misschien ook wel goed.. wij zijn er hier allemaal voor elkaar.. heel veel sterkte .. en ik hoop dat jullie er gauw boven op zijn dikke knuffel xx
Heel Veel sterkte Keetling! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent en nu in de stress zit. Ze zitten wel even in je persoonlijke spullen te neuzen!! Probeer toch te genieten, ook al begint het dan maar met het kleinste dingetje: net ff dat kleine schopje/beweginkje of het mooie weer dat langzaam weer begint te komen! Heel veel succes en hoop dat alles weer snel goed op de rit zit! Liefs Sassie
Volgens mij kun je bij een inbraak niet zomaar een knop omzetten en het van je afzetten. Helemaal niet raar dat je je zo voelt vind ik. Miss kun je proberen om iets heel leuks te gaan doen wat lekker je gedachten ergens anders op zet, in het zonnetje met vriendinnen high tea ofzo...