Zoals de titel al aangeeft, ben ik 33 weken in verwachting van een meisje <3 Maar oh oh wat vind ik het moeilijk om een naam te kiezen Vriend en ik kunnen het ook nog niet echt eens worden wat het er niet makkelijker op maakt. Wat ik zelf hele mooie namen vind: Jenaya (dje-naa-ja) ook Inaya vind ik mooi Jeliza (dje-lai-za) Ook Nora vind ik een hele mooie naam maar word tegenwoordig heel veel gegeven.. Zat daarom te denken aan Noraya.. wat vinden jullie daarvan? Wat mijn vriend en ik beiden een leuke naam vinden is Chloë, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een iets langere naam.Vriendlief vind "engelse" namen wel leuk en daar kan ik mij opzich ook wel in vinden. Alle andere suggesties zijn welkom, behalve de oerhollandse namen of de "geknutselde" namen. Moet voor ons dochter niet te ingewikkeld zijn om zichzelf voor te stellen en haar naam later te schrijven. Dus geen rare schrijfwijzes e.d Ik ben heeel benieuwd naar jullie ideeën!! Liefs
Noraya en Jeliza vind ik wel leuk Alleen spreek ik die laatste op een of andere manier uit als dzjelieza. Dat is niet echt logisch maar toch lees ik 'm zo. Noraya vind ik trouwens wel enigszins geknutseld omdat het een combinatie lijkt van Nora en Soraya en enigszins klinkt als "Nora, ja". Inaya vind ik super mooi! Van de namen die je noemt zou ik daarvoor kiezen Wat vind je van: Abigail Addison Alexis Alissa, Anissa Aliza / Alisa Amaya, Amara, Amana Anaïs Anaya, Ayana Annora Arina, Ariana Aurora Charissa Charlize Cheyenne Dakota Delilah Eliana, Elianna Elissa, Elisa / Eliza Eloïse / Eloise Emilia Enora Fabienne Fayenne / Vayenne Ilana Inara Jalia / Jaliah / Jaliya Jelena Joëlle Kiara, Kiana Larissa Léanne / Leanne Lenora Lilian / Lillian Livia Loïse, Loïsa Lorena, Lorina, Lorine Luana Madison Marissa Melina, Méline Mikayla Naomi, Néomi, Noémi Noara Noëlla Noralie, Noralin Nori, Noria Rosalin, Rosalina Sabrina Selena, Selina Serena Sienna, Sierra Viënne, Viënna Vivian Yaëlle
Noraly Noemi Alyssa Milena Alicia Moise Dilara Alana Delaila Enora Avery Safina Celine Gioya Gaia Ivana Brianna Xenia Rowena Sharona Vienna Felicia Romana Jamilla Demelsa Romaysa
Van jouw lijstje staat Inaya bij mij duidelijk bovenaan, die vind ik wel mooi.. De rest is niet mijn smaak. Noraya vind ik een beetje gekunsteld overkomen. Misschien: Alana, Alexis, Alyssa, Amaris, Aurora, Carolijn, Celia, Danica, Elodie, Enola, Enora, Evanna, Evanthe, Fayline, Florine, Ilayza, Isaura, Isolde, Joanna, Joëlle, Kainoa, Kathelijn, Kyara, Laurine, Lilian, Lorelei, Lorena, Mariël, Melua, Mylene, Noémi, Noralie, Oletha, Quirine, Rosalin, Sayuri, Velora, Viënna
Inaya vind ik wat hard over komen en ik moet denken aan de vele ina's die ik ken, dus geen fijne associatie.. Noraya vind ik het mooist van de namen die je noemt! Wellicht wat geknutseld maar dat stoort me totaal niet. Erg leuke en vlotte naam m.i.
Nora en cloe vind ik beide heel leuk. De laatste vind ik net wat vlotter. De andere langere namen ben ik minder weg van. Ik vind ze of te lang of te gekunsteld
Het is ook niet echt mijn smaak en vind ze toch ook wel enigszins geknutseld... Nora en Chloe vind ik echter wel leuk en Noraya vind ik ook nog wel gaan... Als je Nora mooi vind, misschien Jade? (JA-DUH of DJEE-DA)
als ik eerlijk mag zijn vind ik al je namen geknutseld en een beetje tokkie, behalve nora en cloë waarvan ik cloë echt een hele mooie naam vind! dus als ik mocht kiezen zou het zeker cloë worden
Idd, de namen in mijn lijstje zijn ook best geknutseld haha..beetje tegenstrijdig hè.. ik bedoelde eigenlijk meer dat ik het "geknutsel" met spellingen echt 3 x niks vind. Zie al wel een paar leuke die ik ook mijn vriend eens voor kan leggen.Dank daarvoor! Misschien denk ik er ook teveel over na. Maar bij geen enkele naam heb ik nog het gevoel gehad van "ja, dit is het!!" Herkenbaar??
Jenaya, Jeliza en Noraya vind ik alle drie echt afschuwelijk, sorry. Vind het een beetje asociale namen. Nora daarentegen érg mooi, zou voor mijn geen probleem zijn dat die nu wat populairder is. En Chloë ook echt prachtig, wat aparter dan Nora en zeer stijlvol. Zie er een krachtig en mooi meisje bij.
Nora en Cloë vind ik hele leuke namen. Al je andere opties vind ik best wel ordinair en absoluut niet mooi.
Jawel hoor. Bii onze kinderen was ik ook nooit vroeg klaar met namen. Zelfs week 40 nog geswitcht. De namen die je noemt zijn niet mijn smaak. Behalve Norah. Hierbij nog wat ideeen. Noreen Elena Noëlle Lily Milena