Ben ik weer hoor. Ik vind Y.a.s.m.i.n. best een leuke naam. Zou best DE naam kunnen zijn, maar vind het zo jammer dat het geassocieerd kan worden met de pil. Hebben jullie dat bij het horen van deze naam? Denk je bij Y..asmin aan een mooie stoere meid of eerder aan de anticonceptiepil. Pleaseee helpppppp !!!
Ik werk in het onderwijs, geef biologie notabene. Heb een aantal Yamin's gehad in de klas en nog nooit heb ik dit gekoppeld aan die pil. Hetzelfde geld voor Diane
Ik denk dat bijna niemand haar pil bij de merknaam noemt, iedereen heeft het toch over de pil. Slikte zelf Yasmin, maar toch denk ik er bij meiden die zo heten geen moment aan.
Oh fijn deze reacties ! Ik ben zo bij het kiezen van de naam, bang er spijt van te krijgen. Daarom maak ik het mezelf ook zo moeilijk, door bij elke leuke naam iets negatiefs te zoeken
Ja ik moet aan de pil denken. Maar omdat ik die zelf geslikt heb. Tsja ik persoonlijk zou eerder kiezen voor: Jasmine Jasmijn Maar dat is een persoonlijk iets denk ik.
Ik denk bij Yasmin aan een oosters/getint meisje. Niet aan een met blonde vlechtjes. Dan denk ik aan Jasmijn (wat ik een mooie naam vind).
Toen ik alleen nog maar de topictitel zag, dacht ik dat je je kind Diane wilde noemen haha. Bij díe naam heb ik dus wel die associatie maar niet bij Yasmin.
O ja laatst was er ook iemand die het over Milena had, en dan denk ik dus ook aan de Mirena... Maar niet op zo'n manier dat het echt storend is ofzo.
Mijn nichtje heet zo en is volbloed braziliaanse super mooie meisje al zeg ik het zelf als tante..Vind het ook een mooie naam zolang ze niet hollands is zoals andere zeggen dan is het een beetje gek
Haha nee, ik denk ook niet aan de pil (zou ik bij Diane overigens ook niet doen ). Als je je kind nu 'Mirena' wilde noemen, dan zou ik wel zoiets hebben van; 'Hmnee, doe maar niet..', maar hierbij helemaal niet hoor!
Nou als je googelt op Yasmin krijg je alleen maar info over de pil. Daarom vroeg ik het me af maar zelf associeer ik het ook niet hoor met de pil