Hallo allemaal, Zoals de titel al zegt zijn wij momenteel 35 weken in verwachting van ons 3e meisje. Nu hebben wij al 2 dochtertjes met de namen Liv en Juul en zoeken hierbij een passende stoere meisjesnaam. In de poll vinden jullie de namen die ons het meest aanspreken. Maar wij laten ons ook graag inspireren door jullie!
Liv en Juul vind ik 'afgekorte' namen dus daar hoort naar mijn idee een nieuwe 'afgekorte' naam bij. Van jullie lijstje zouden alleen Noor en Nouk daarom in aanmerking komen. Noor vind ik het leukst.
Noor, Nouk of Fay. De eerste 2 omdat ze ook zijn afgekort en de laatste omdat ik dat de mooiste naam ertussen vind en er zeker bij past omdat deze ook kort is. Zou zelf dus gaan voor Fay.
Indy gestemd. Weer een 1-lettergreepnaam vind ik een beetje jut en jul... en ik ben niet zo van de afgekorte namen.
Noor vind ik de leukste naam, maar met Juul teveel van het goede. Ik zou dus eerder voor Indy of Fay gaan als je die namen net zo leuk vindt als Noor.
Ik vind Noor de mooiste naam van 't lijstje maar ben bevooroordeeld Toch heb ik op Fay gestemd.. Omdat die naar mijn idee net wat mooier klinkt achter Liv en Juul omdat het een zachtere naam is. En omdat Noor ook een dubbele klinker heeft net als Juul.
Ann Sil Kee/Kae Mel/Mell Kate Fos Jess Soof Fem past ook mooi! Uit je lijstje Noor of Fay, heb Fay gestemd.
Opzich vind ik alle namen prima passen bij de namen van je andere dochters. Ik vind Noor, Fay, Nouk en Puck het beste passen omdat die ook 1 lettergreep hebben, maar dat zou ik persoonlijk niet als vereiste nemen. Ik heb op Noor gestemd omdat ik dat gewoon een erg leuke naam vind Eerdere genoemde Fem en Lou vind ik er ook goed bijpassen.