We vinden de naam Kaylee (of Chaili of Kailii...) wel lief klinken voor een eventueel meisje maar ik had graag een iets langere, iets apartere naam. Want volgens mij komt hij toch wel redelijk wat voor bij jullie in NL? Ik ben dus aan het sleutelen in de vorm van Kaylee-Fay Kayleah (kay-li-jah) Kaylisha iemand nog varianten of ideetjes... ?
Ik ken een meisje dat Kaylee-mara heet, ofzo, maar dan volgens mij als 1 naam geschreven. Nietr mijn smaak misschien, maar dit klonk nog wel leuk. Kaylimara? Ik weet echt niet hoe ze het schrijven
... mmm doet me denken aan Calimero Niemand nog andere suggesties, varianten, namen in dezelfde stijl ofzo... Mensen die de naam niet kennen gaan KAJLIE zeggen en dat klinkt vreselijk à la Kyli Minogue, niet?
Tja.... uiteindelijk zal het toch afgekort worden op kay..... (kee) Ik ken zelfs een kayleigh die Kees genoemd wordt.... Denk zelf.. hoe langer je de naam maakt... hoe eerder hij afgekort wordt.... Dat zou echt zonde zijn.... tenminste IK vind dat zonde!
Het dochtertje van een vriendin van mij heet Kilee Kyra (Kilee is dan wel kajlie en niet keejlie, maar toch) en die naam wordt dan ook voluit gebruikt! Alleen haar broertje (2,5) kort het af.. Ik vind het een mooie, aparte naam en misschien is het wat voor jullie! *EDIT* Ik zie dat je Kilee/Kylie niet leuk vind hahaha nou ja dan is Kaylee Kyra misschien een optie, klinkt ook leuk! Liefs Esther
Kayliara vind ik zelf wel héél mooi en lief klinken maar nu men ventje nog overtuigen... Het is ook niet zo makkelijk af te korten denk ik (buiten Kay dan) enne... onze nummer 1 naam was Chiara maar aangezien die al in de naaste omgeving zit, hebben we beslist te wijken Twee namen heeft hij nu definitief geweigerd als vind ik ze wel mooi. Kyra is trouwens ook de naam van de hond van mijn schoonouders dus die kunnen we ook niet gebruiken We zouden Kay trouwens uitspreken als KEJ en niet als KEE