Meiden, Ik wil graag nog 1 naam lanceren. Hopelijk hebben we dan ook onze meisjes top 3 straks compleet. Het gaat om de naam Babet. Benieuwd naar jullie mening!
Ik vind het zo vreemd geschreven, alsof het al is afgekort. Babette spreekt mij dan ook meer aan in schrijfwijze. En ik denk dat veel mensen het ook zo zullen schrijven.
Ja, dat kun je gewoon uitspreken als babet. Sommige spreken het wel uit als ba-bèt-te. Maar dat is misschien net hoe je het ook gewend bent.
Mooie naam alleen zou hem inderdaad schrijven als Babette. (Zelfde uitspraak) Dat lijkt meer "af" en een stuk vrouwelijker!
Mmm, gaan we nog even nadenken over de schrijfwijze. Ben bang dat mensen het dan als 'Babette' gaan uitspreken en dat is niet de bedoeling. Maar goede tip in elk geval!
Mensen die dat denken zullen het gauw afkorten naar Babet. En anders hoef je t maar paar keer te zeggen hoor Onze kleine heeft ook een naam die je op vele manieren kan uitspreken maar dat heeft iedereen zo door!
Benieuwd naar welke namen je nog meer in het rijtje had? Onze top drie krijgt eindelijk een beetje vorm...(jongensnamen al wel rond) maar we blijven het lastig vinden. Misschien heb je nog inspiratie voor ons?