ZOOO moeilijk! Wij zijn op zoek naar een derde jongensnaam. Onze twee andere zonen heten Max en Bruce. Deze namen hadden we al heel vroeg tijdens mijn zwangerschap, maar nu..... Mijn man en ik kunnen het niet eens worden. De 3 namen die we leuk vinden komen al in de familie voor (zien we wekelijks), dat zijn; Luca, Liam en Harry. Iemand een suggestie, wij zijn inmiddels inspiratieloos.
Max Bruce en Lenn Max Bruce en Sem Max Bruce en Dean Max Bruce en Gio Max Bruce en Dano Max Bruce en Chris Max bruce en Viggo Max Bruce en Tygo
Bedankt voor alle reacties! Toch zit de naam er nog niet tussen. Lenn, Chris en Jack zijn wel genoemd, maar hebben het niet gered.
Julian, Dann, Don, Dylan, Djay, Drew, Ray, Rustin, Pete, Phil, George, Ghino, Glen, Guy, Bent, Bing, Binq, Blade, Bob, Ken, Kenn, Kjell, Kurt, Kyle, Tony, Trey, Troy, Quint, Quin, Nate, Neo, Nelson, Menno. Tja, het is lastig voor een ander. Want iedereen heeft een ander beeld van welke namen bij elkaar passen enzo...! Misschien dat er tussen deze lading wat zit? Succes maar weer!
Quin(t) vinden we een mooie naam, echter heeft Bruce als 2e naam Quentin. We vinden de namen te veel op elkaar lijken. Wat vinden jullie van Cesar?
Cesar vind ik ook niet zo leuke naam. misschien: Cody Lorenzo Menno Zack Jayden Deon Decian Leon Robby Lucas Vince
vind cesar ook niet echt geweldig. (al zullen de meeste een of andere romeinse keizer?? zien, ik denk dan toch aan nellie en cesar!) ik vind sam er erg leuk bij staan, en denk dat engelse jongensnamen er het leukste bij zijn? succes met zoeken!
Cesar vind ik ook niet heel super, maar het kan wel bij de andere twee namen vind ik. Spreek je het op zijn engels uit?
Andere ideeen: Adam, Anton, Ben, Bill, Billy, Brad, Brant, Chad, Chaz, Chess, Chester, Chriss, Christan, Christoph, Clark, Cleave, Claud, Clay, Cliff, Curt, Curtis, Darrel, Deric, Earl, Edd, Eddy, Eliot, Elvis, Fitz, Gary, Gene, Gregg, Iann, Isac, Jack, James, Jeff, Jerett, Jim, Jimmy, Josh, Judd, Keith, Kenn, Kenny, Lenn, Lex, Lewis, Luke, Matt, Mitchel, Mick, Morris, Mylo, Nelson, Newton, Nixon, Norris, Owen, Otis, Rodd, Rodney, Russ, Russel, Ryne, Sacc, Zac, Seph, Stan, Stu, Stuart, Syd, Tedd, Toby, Troy, Trey, Travis, Vinn, Wayn, Will, Ivan, Yvan, Tristan. Succes!
Max,Bruce en Scott Max,Bruce en Brett Max,Bruce en Chris Max,Bruce en Colin Max,Bruce en Dean Max,Bruce en Don Max,Bruce en Roan Max,Bruce en Luc Max,Bruce en Jordi/Jordy Max,Bruce en Lenn Max,Bruce en Mick Max,Bruce en Ralf/Ralph Max,Bruce en Rick/Rik Max,Bruce en Sil Max,Bruce en Stan Max,Bruce en Thom Max,Bruce en Toby Max,Bruce en Yvan