Wij zijn op zoek naar mooie meisjes namen. Nu hoorde we vandaag een naam op de tv en we vinden het een prachtige naam. Wat vinden jullie? Saffron met als bijnamen: Saffy en Safia
Ik vind het echt ook geen mooie naam, als ik de naam hoor, denk ik ook eerder aan een jongen dan aan een meisje! Maar je moet natuurlijk kiezen wat je leuk vind!
Ik vind het niet mooi. Denk ook eerder aan een jongen. De namen Saffie en Safia vind ik meer iets voor twee hondjes. Maar als jullie de naam prachtig vinden moeten jullie hem gewoon geven hoor!
Is dat niet Engels voor het kruid Saffraan? Ik vind het niet mooi. Maar als jullie het wel prachtig vinden, moeten jullie het gewoon doen! We hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak qua namen, anders had iedereen dezelfde naam gehad....
Saffraan in het Engels... Zit dus in dezelfde lijn als: Salt, Pepper, Cinnamon, Vanilla etc Saffie is in Amsterdam een sigaret... Ik zou er persoonlijk nog eens over nadenken
Geen mooie naam... Maar als ik het zo lees dan zie ik in plaats van Safia Sofia staan, misschien is het een idee... Alhoewel als jullie Saffron leuk vinden, is het jullie keuze.
Ik vind het wél leuk. Saffron klinkt gewoon leuk. Ik heb die naam eerder gehoord. Een van de dochters van voetballer Dennis Bergkamp heet ook zo, weet ik me te herinneren.
Ik moet bij Saffron altijd aan "Absolutely fabulous" denken. Zo heet de dochter. Hierdoor het gevoel dat het een beetje een hippienaam is. Maar als het voor jullie DE naam is, vooral doen!!! Het gaat om het gevoel dat jullie erbij hebben. Gr Heel
Ja! Daar hebben we het ook van. Mijn naam spreek je ook op z'n engels uit dus Saffron zal ook op het engels uitgesproken worden. En met betrekking op de bijnaam saffie: dit spreek je dan ook op z'n engels uit dus dan word de a meer Saaffie of Seffie ik kan het niet beter uitleggen. Wij vinden het inderdaad mooi maar zijn er nog lang niet uit. Dus vandaar dat ik om jullie mening vroeg.
Sorry, ook absoluut niet mijn smaak. Vind het een beetje ordinair en een saffie is inderdaad een amsterdams woord voor sigaret. Maaaaaaaaaar, zoals bij elke naam. Als jullie het helemaal geweldig vinden, moet je het zeker doen!! Smaken verschillen hé
ik vind het ook geen mooie naam, maar gelukkig verschillen smaken.. wat anderen ook al zeiden.. als het voor jullie 'de' naam is, vooral doen!