Max, Bruce en Alec Max, Bruce en Lex Max, Bruce en Cees Max, Bruce en Flynn Erg grappig ik ken iemand die deze namen heeft toeval In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met kiezen
Liam & bruce zijn ook de namen kids van de pfaffs. passen deze erbij : Dave, Sam Nicolas. ook uit de pfaffs misschien zit er een bij die je leuk vind
Sam en Tom vinden we wel mooi, maar die vallen uit i.v.m. vervelende herinneringen. Cesar en Lex zijn nog twijfel gevallen, net als Felix en Liam. Mijn man is niet meer zo te porren voor een engelse naam, vind ik dan wel weer jammer. Pfff..bij de andere twee was het lang niet zo moeilijk.
- Max, Bruce en Kevin - Max, Bruce en Ivar - Max, Bruce en Joe - Max, Bruce en Joey - Max, Bruce en Jess - Max, Bruce en Lee - Max, Bruce en Lou - Max, Bruce en Frank - Max, Bruce en Elliot/Elliott - Max, Bruce en Bryan - Max, Bruce en Ryan - Max, Bruce en Adam - Max, Bruce en Cas - Max, Bruce en Leo - Max, Bruce en Otto
We hebben de knoop door gehakt en gaan ondanks bedenkelijke reacties toch voor Cesar . Het is nu alleen nog de tweede naam, maar we hebben gelukkig nog even. Waarschijnlijk word het een Latijnse of Italiaanse naam.
Eerlijk gezegd vind ik juist van niet, sorry. Maar leuk dat jullie een keuze hebben gemaakt! Lekker doen als het voor jullie de naam is. Hoe spreek je Cesar eigenlijk uit? Is het Kesar of Tsesar?