hoi dames, Geen bloed of bruin slijm meet gehad tot vanmorgen. Beetje bruin slijm, wat rood bloed en 1 draadje? Heb geen krampen en geen pijn in m'n buik ofzo. Niks anders gedaan dan gister. Ik wou dat ik thuis was, dan kon ik de vk bellen om raad. Heb nog geen vk gebeld om me aan te melden. Ik kan nu wel bellen, maar dan kan ze ook weinig als ik zover weg zit. Pfff voel me zo onzeker en kan totaal niet genieten van m'n vakantie zo.
Rot he? Ik had een beetje rozeverlies, echt minimaal, weken voordat ik uiteindelijk een miskraam zou krijgen. Verder geen krampen, geen pijn, niks. Ik wist ook dat je er uiteindelijk weinig aan kunt doen, en dat het afwachten is, maar dat is zo'n beroerd gevoel. Ik was wel gerustgesteld toen ik geen roze meer had, maar dat bleek dus niet terecht. Hoop dat het losloopt en voor de tussentijd, tegen alle onzekerheid: heel veel sterkte. En lekker wel alvast een verloskundige bellen - dan kun je na je vakantie snel langskomen misschien. Als je pas daarna belt, duurt het sowieso nog een even voor er ruimte in de agenda is.
heej meid, wat vervelend zeg. snap heel goed dat je nu niet kunt genieten van je vakantie. ik zou inderdaad ook al een vk bellen om een afspraak te maken meteen als je terug bent van vakantie. vaak moet je eerst nog wachten en dan heb je de afspraak al staan. heel veel succes en sterkte!
Tinusjeikke, waar ben je op vakantie? In vele landen kan je gewoon naar het ziekenhuis en doen ze onmiddellijk een echo, is anders dan in Nederland. Ikzelf had op 6w5d een lichte bloeding zoals jij, bij het vegen en eerst rood en daarna bruinig slijm met wat rood. Direct naar ziekenhuis gegaan, echo gekregen en alles was ok, er was een bloeduitstortinkje in de baarmoeder (blijkt vrij normaal te zijn) waardoor ik bloed verloor. Omdat ik op dat moment ook geconstipeerd was net als jij en meer kracht moest uitoefenen, begon dat te bloeden. Ik moest zoveel mogelijk rusten, niet tillen of te veel lopen, beentjes omhoog op de bank voor een paar dagen. 4 dagen later terug een echo en het was weg.
Ik ben in Nederland op vakantie met onze boot. We zijn aan t rondvaren. Ik ga vanmiddag even de vk bellen en kijken of ik een afspraak kan maken direct als ik thuis kom. Ik ben dan 6 weken, zullen ze dan al wat kunnen zien op de echo? Nu is het weer opgehouden. Hopen dat t niks ergs is.
denk een gesprongen vaatje door de betere doorbloeding van je baarmoedermond is dit allemaal wat gevoeliger en beter doorbloed, zo een klein vaatje springt dan en geeft een beetje bloedverlies je heb geen stolsels verloren en geen pijn dus dat is allemaal positief
ik zou ook niet nu proberen naar een vk te gaan, heeft op deze termijn geen enkele zin, ze zien ws niet eens een vruchtzakje, dat maakt jou alleen meer onzeker en ze kunnen je nooit vertellen of het goed zit of niet. Tis wel slopend, probeer zoveel mogelijk toch van je vakantie te genieten, al is dat moeilijk, dat snap ik.
Vandaag de vk gebeld. Zij denkt dat het nog met de innestelling te maken heeft. En dat de baarmoeder wat week os daardoor. Mag pas voor een echo als ik 10 weken ben. Dus dat duurt nog even. Morgen bellen voor een afspraak. Pfff wat een geduld moet een mens hebben zeg.
Heel veel succes en ik hoop dat je alsnog wel van je vakantie kan genieten. Al zal het natuurlijk wel helpen als je geen bruin/rood/roze verlies hebt. Ik duim voor je!
Oh wat een stress zal dat geven! Probeer echt een beetje te genieten, al is dat natuurlijk super moeilijk. Wij konden bij onze tweede zwangerschap met 7 weken terecht en hebben toen een hartje gezien. Zo vroeg mocht in verband met een eerdere miskraam, twee maanden ervoor. Je bent niet bekend met eerdere miskramen? Anders mag je misschien eerder (en onthou ook maar dat wachten áltijd lang duurt in de zwangerschap)
Wat vreemd dat je pas met 10 weken mag komen. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook vrijwel meteen bruinverlies. Ging op en af en werd hartstikke bang en gek ervan. Mocht met 6 weken voor een vroege echo komen, toen helaas al snel duidelijk dat ik of minder ver was, of dat het foute boel was. Rond 7 weken idd. een miskraam geworden. Maar heb ook heel veel positieve verhalen gehoord met/over bruin-bloedverlies. Dus probeer toch moed te houden. Bij m'n laatste 2 miskramen, kwam het eigenlijk meteen na eerste bruinverlies binnen enkele uren op gang. Ik zou gewoon nogmaals naar verloskundige bellen en zeggen dat je het emotioneel gezien niet meer aankunt en dat je ontzettend bang bent. Vind het onmenselijk als ze je tot 10 weken laten wachten hoor. Kan best al met 6 weken. Heel veel sterkte, helaas kan niemand je hierin geruststellen. De angst blijft de komende tijd. SUCCES!!!!