Hoi, Ik ben nu ongeveer 4 dagen overtijd en snap er niks meer van. Heb dit nog nooit gehad. Heb op mijn NOD dag getest maar was nega... Ik ben altijd rond mijn 26ste dag ongi maar nu geen teken te bekennen dat ik t wordt Ik heb een week voor mijn NOD wat donkere afscheiding gehad en wat krampen, ik dacht ik kan nu toch niet ongesteld worden, zit op mijn 19e dag!! Was even zo raar, dit had ik 2 dagen lang. Daarna was het weg. Normaal krijg ik dat rond mijn 24ste dag en wordt ik altijd ongi na donkere afscheiding. Maar nu moet ik dus eigenlijk ongi worden en voel praktisch niks. Geen hoofdpijn, bijna geen krampen (zo nu en dan voel ik er een), geen afscheiding... Ik weet t even niet meer en ben best in de war. Ik snap als je geen pil slikt dat je wel een keer wat later of vroeger ongi kan worden maar ook omdat ik datgene rond mijn 19e dag had vond ik zo raar...en nu ook helemaal niks voel eigenlijk Heeft iemand dit ook ooit gehad of ervaring mee?? Ook omdat ik t idee heb dat ik gewoon niet zwanger kan zijn omdat ik alleen sex heb gehad rond mijn vorige ongi. Het lijkt me dan dat t te ver zit van mijn eisprong. Pffff..... weet ook de wonderen zijn de wereld niet uit maar toch....hiervan wordt je toch echt onzeker liefs suus
He Suus, Ik snap dat het vervelend is. Heb je je eisprong gevoeld? Weet je zeker dat je eisprong niet is geweest toen je seks hebt gehad? Ik zou nog even afwachten... Hoelang ben je al gestopt met de pil?
Ik ben ook overtijd en de test was negatief. Volgens de huisarts ben ik niet zwanger. Als ik niet ongesteld wordt mag ik maandag pas weer testen. Kan ook zijn dat het zwangerschapshormoon nog niet genoeg in je lichaam zit.
idd ik zou ook even afwachten meid nu na de pil was ik 5 dagen overtijd en toen ongi ik hoor nu eigelijk weer ongi te zijn maar geen rood te bekennen
he meiden, Nou ik ben al ongeveer 2 jaar gestopt met de pil. Ik had toen geen relatie meer dus leek het me verder ook niet nodig en wilde kijken wat me lichaam deed zonder pil. En sinds ik dus gestopt ben heb ik altijd gewoon regelmatige menstruaties gehad. tussen de 24 en 28 dagen, dus netjes vind ik zelf. En misschien heb ik inderdaad eerder een eisprong gehad, maar voel hem ook niet altijd. Maar dan nog denk ik, als je net voor je ongi sex hebt en net erna overleefd dat zaad het toch niet tot je eisprong? Wel dan? Kijk een paar dagen misschien maar toch niet meer als een week... maar goed ik weet het gewoon echt niet. vind dit zo raar hahha En mijn vriend en ik zijn nog niet echt bezig met zwanger worden, dit komt ook omdat hij in het buitenland woont en ik er pas volgend jaar bij ga wonen, maar als het gebeurt is het ook welkom. Ben dus ook niet echt met mijn eisprong bezig en welke dag de meeste kans is op een zwangerschap. maar wat zou het kunnen betekenen dat ik rond mijn 19e dag 2 dagen hele donkere afscheiding (geen bloed) heb gehad en wat krampen en dat dat dan in een keer stopt sorry voor de vragen haha
Suus als ik het zo lees denk ik dat het de innestelling zou kunnen zijn...... Etostesten geen ervaring mee..haha! Ik hoor alleen dat de Kruidvat 2 voor 5 euro goed zijn. Zelf testte die bij mij negatief, maar dat waren er wel meer!
hm haha tjah moeilijk dan he.. zo'n test nog te geloven... en het hangt natuurlijk per persoon af wanneer je positief zou kunnen testen! om er gek van te worden! en een innesteling, tjah zat er ook aan te denken maar kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn van de sex die wij gehad hebben haha. ik wilde eerst na t weekend weer testen maar weet niet of ik dat volhou hoor, zou t liefst morgenvroeg weer willen testen oooo wat erg ben ik! ga jij voor je eerste kindje?
Haha ik ken het gevoel hoor. Ik moet om nieuwe testen dus kan ook niet testen anders had ik het denk niet volgehouden. Inderdaad eerste kindje.. Van jullie ook hè?
ja van ons ook !! maar als het raak zou zijn dan zouden we denk toch wel eerst moeten trouwen..is gebruikelijk in zijn cultuur. maar goed zo ver zijn we nog niet...we moeten helaas afwachten...grrr...frustratie! ik ga morgenvroeg toch testen, en dan weer na t weekend als er geen ongi is....
hey ik heb dat okk gehad, had 4 dagen voor mijnn eisprong seks gehad en ja veilig, behalve 5sec topje erin....niet klaargekomennook dus ja....zou niet zwanger kunnen zijn. maar ja wat betreft jou verhaal, ik had ook na 11dagen 3 dagen slijmachtige afscheiding (anderhalf week voor mij ongi)...daarna was het over en begon ik na 3 ddagen menstruatiepijnn te krijgen, maar ben toch nie geworden huhhh 4x testjes gedaaan, op 2 dagen overtijd (predictor), 5dagen (clearblue en kv) en 8 dagen (clearblue) ALLEMAAL NEGATIEF,maar ben nog steeds nie ongi huh
Ja wat een gedoe allemaal he!! ik heb net nog getest..maar tjah nega weer!!! wordt er een beetje moe van. Als ik dan toch niet zwanger ben laat me dan gewoon ongi worden. Ik heb nog een test liggen die ik maandag wil doen als ik het nog niet ben. Wijst die weer nega uit dan maak ik meteen een afspraak. en ja tis maar een lichaam die doet wat ze wil maar toch...als je altijd regelmatig bent is dit gewoon gek
het kan ook komen door ons zelf, wij zijn er te veel bezig mee en zo stellen wij onze menstruatie zelf uit haha....ik heb een afspraak bij de ha om 2 uur
probeer mn gedachten ook te verzetten maar is zo moeilijk. en het rotte eraan is dat ik t niet met mn vriend kan delen. of ja, ik heb niks gezegd omdat ik hem niet onnodig ongerust wil maken als er misschien niks is. we delen normaal alles maar omdat hij nog examens heeft van zn studie wil ik hem met dit gewoon 'nog' niet opzadelen..vooral niet omdat hij zo ver van me vandaan is ik wil duidelijkheid! pfff
awww suuske maak je geen zorgen, alles komt goed, ik begrijp wel wat je voeltttt ik heb dat ook nog steeds hoor, ook al na het bezoeken van de HA, die vroeg alleen maar vragen over: laatste menstruatie wanneer ik voor het eerst ongi werk of ik andere klachten heb en ja uiteindelijk had ik over alles wat ik met jullie ook heb gedeeld en ze zei gelijk dat je voor je geruststelling een echo kan laten maken en bloed prikken, maar dat is hetzelfde als de testjes zei ze dan....dus ja testen en bloedtesten verschillen echt niet van elkaar, daarom dat soms de bloedtest ook verkeerde uitslag kan geven!!!!!!!!!!!! nu begrijp ik het, maar ja hoeft niet, in meeste gevallen geeft het goed aan, ligt eraan hoe snel je het laat doen...ligt echt aan hcg