Hallo allemaal, Wie o wie kan mij helpen? Wij zijn eind april gestopt met de pil. Het plan was om in augustus te beginnen met de eerste ronde. In mei, juni en juli werd ik 'gewoon' ongesteld (37-28-28). Op 23-07 teste ik een positieve ovulatie test, dus zou ik op 06-08 ongesteld moeten worden (net zoals die maanden daarvoor na 14 dagen).. tot op de dag van vandaag is er nog niets gebeurd. Wel heb ik constant een drukkend/ krampachtig gevoel in m'n buik. Alle testen die ik heb gedaan verspreid over de afgelopen 3 weken waren negatief. Mijn man en ik zijn overigens in de laatste week van juli gestopt met alle voorbehoedsmiddelen . Is dit normaal en wat zou ik nu kunnen doen? Groetjes Mrs Sunshine
Helaas zou het nog aan ontpillen kunnen liggen. Knap vervelend natuurlijk, maar het kan wel. Ik hoop voor je dat het snel allemaal in orde komt.
ik ken verhaal beetje bij mijn eerste dochter waren we ook ruim 3 jaar bezig. eerst paar keer normaal ongi maar toen stopte de hele mikmak met een half jaar ik onder tussen wat test gedaan allemaal negatief maar ook bij de huisarts nam me niet serius otpillen was zijn reactie maar na 1,5 jaar nog onregelmatig toch gevraagt na zh toe te gaan en wat blijkt was 1 eileider verstopt vandaar cyclus van meerdere maanden. ik zal niet te snel in paniek raken maar anders even door na je hh door sturen na zh doen ze nog niet moet j minimaal jaar bezig zijn groet
Het zou idd met ontpillen te maken kunnen hebben... Lastig hoor als je niet meer ongesteld word, al die onzekerheid!
Ik heb dit ook gehad, de laatste 3 cyclussen relatief kort gehad ( eentje van 18, maar de andere 2 27 of 28) dus ik dacht dat het wel goed zat. Maar dan plots 46 ... Ik voelde ook helemaal niets, had volgens mij een eisprong gemist! Nu voel ik mijn eisprong gelukkig aankomen, dus ik klus er lekker op los
Allemaal bedankt voor jullie reactie! Ik hoop inderdaad dat het eenmalig iets is dat te maken heeft met het ontpillen.. Jeej fleurtjel wat een verhaal! Gelukkig is het wel goed gekomen Nogmaals bedankt!!
Hallo allemaal, Ik heb ook een vraagje. Ik ben in januari gestopt met de pil en we zijn nu bij ronde 3 ! Ik ben onregelmatig ongesteld. (27,27,26,25,24) Ik heb vage klachten maar normaal heb ik bijna nergens last van maar ben nu vaak duizelig bij opstaan, witte afscheiding, af en toe last in mijn onderrug. Stemmings wisselingen. Nu zit ik op dag 30 maar nog niks. Vind het zo raar dat er nu inene zoveel dagen verschil tussen zitten. Heb al 3 testen gedaan, 2 van kruitvat ( na een uur heeeeel licht streepje ) Dus niet binnen de tijd wat op de bijsluiter staat) Vandaag een clear blue test digitaal gedaan maar die was ook negatief. Hebben jullie enig idee? Denken jullie dat er nog hoop is ? wordt gek van mezelf hahah
Ik durf het echt niet te zeggen jootje1988! Ik zou er zelf niet vanuit gaan dit ik zwanger ben ... zou het gewoon afwachten en over een paar dagen nogmaals testen! Als je die testen echt niet vertrouwd kun je ook altijd jaar de dokter gaan! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk want ik ben net zo onzeker als jij
Jootje, Niet om als betweter over te willen komen, maar de cyclussen die jij opnoemt van jezelf vallen niet onder onregelmatig. Toevallig laatst met gyn over gehad. Dan moet er al echt een heel duidelijk verschil inzitten. Een of twee dagen kan gewoon. Verder zit je nu dan natuurlijk wel op dag 30 zonder duidelijkheid wat uiterst vervelend is natuurlijk. Het kan zijn dat je eisprong wat later is geweest waardoor je cyclus ook langer wordt. Dit is verder niks ernstigs, gebeurd soms wel eens. kan door allerlei factoren kommen, maar ook gewoon zonder reden. Heerlijk he dat vrouwenlichaam. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt!
Ja, het is heel normaal dat je inneens zoeen uitschieter hebt. Misschien is dit je laaste en enige. Ik heb het ook gehad bij mij waren het er 2 achter elkaar. Wel vervelend als je bezig bent voor een kindje, dat waren wij toen niet. Hopelijk breekt het snel door!