ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst een ovu test gebruikt deze was gelijk positief, zondag 16.00u weer positief maandag 21.30 weer positief en vandaag om 18.30 weer positief, ik dacht dat je maar max 2 positieve testen kon hebben wat houd dit in? komt mijn ei nog? heb bij allemaal 4 uur niet geplast en bijna niets gedronken! liefs
Heb ook eens 5 positieve ovu-testen achter elkaar gehad en een mega-pijnlijke eisprong klussen klussen klussen zou ik zeggen
dan doen we zeker wendy vanavond even een stopavond maar al 3 avonden geklust , even de zaadcellen weer laten komen! ik voel verder niets dat is best vervelend anders weet ik zeker of ik mijn ei heb gehad.. liefs
Hey, Nou dat had ik vorige maand ook de strepen waren megavet. snap het ook niet goed. ben 14 dagen na de laatste test (waren toen op) ongi geworden, heb ook een week pijn gehad van mijn ei. liefs sancho
Dat heb ik ook een keer gehad. 4 Posi ovutesten en toen was ik maar gestopt want werd gek. Maar liep al bij de gyn en die volgde mijn eitje. op de dag van de 2e positieve ovutest sprong mijn eitje en zelfs daarna bleef ie dus positief. Maar ik was wel zwanger! Heb je verder een regelmatige cyclus?
het kan zijn dat jij wat meer Lh hormoon in je lichaam hebt waardoor je dus langer positief test, of wat ook nog wel eens wil gebeuren een 2e eisprong, bij een dubbele eisprong volgt het 2e eitje snel op de 1e dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn dat je langer positief getest hebt
ik had vandaag positieve test nummer 5 alleen deze keer was de teststreep een stuk dikker dan de controle streep..... liefs