ovutest gedaan vette streep, lage temp.?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marit36, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hallo, zit ff met een misschien domme) vraag.. ik temp al een aantal maanden nu, want heb een onregelmatige cyclus, deze week had ik elke morgen 36.8 alleen vanaf eergister 36.6 en vanmorgen ook, sinds gister had ik ook al vloeibaar slijm, vanochtend ook weer, dus heb een ovutest ertegenaagegooit en die was heel goed mn vorige cyclus was 24dagn, zit nu op dag 11, waarom gaat mn temp niet omhoog? , zit ik nu in de2 vruchtbare dagen? we hebben wel regelmatig geklust gister en eergister(mannetje was thuis) en zullen vanaaf ook nog wel ff klussen :)

heb ook al de hele ochtend hoofdpijn :(

2. Niet meer actief

volgens mij gaat je temp juist naar beneden met de eisprong en daarna weer omhoog
    maar ben geen ervaren temp.
    zou ff moeten kijken op het topic temp kaartjes

groetjes baby blues

3. Niet meer actief

en domme vragen bestaan niet he alleen domme antwoorden :)

4. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    oo ik dacht juist omhoog.. :(

5. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    ga wel ff zoeken.. dan klopt mn banner ook redelijk goed een x.. :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Hoi Marit,

Ik ben ook geen expert op het gebied van temperaturen, maar volgens mij is het zo dat je temperatuur pas omhoog gaat na je eisprong. Dus eerst heb je een pos. ovulatietest en dan 1 a 2 dagen erna gaat je temperatuur met min. 0,3 C omhoog.
    Anders kun je deze vraag ook stellen bij het temperatuurgedeelte.

Groetjes Suus

7. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    ok suus, het is allemaal ook zo verwarrend allemaal.. :oops:

8. Niet meer actief

maakt niet uit marit

we zijn hier allemaal om te leren en denk dat allemaal net zo onervaren zijn begonnen als iedereen op dit forum
    en daarom bestaat dit ook toch.
    en moet zeggen ben heel blij met dit forum, dacht ook dat ik een hoop wist maar weet nu wel 5x zoveel meer als voor ik hier kwam

groetjes baby blues

9. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

idd babyblues, ben ook heeel veel te weten gekomen, ik WAS zo naief dat het allemaal vanzelf ging :oops: nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ook direct zwanger was van mn beide kids.. :) en nu het dan niet direct raak is , ga je kijken hoe dat dan komt.. maar ben er teveel mee bezig denk ik, mannetje en ik hebben goed ons best gedaan, dus wie weet.. ;)

10. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    voor jou ook spannende dagen babyblues..voel jij je goed nu?

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    hoi marit

Ik bedoelde het niet lullig hoor, meer als tip. Ik bedoelde als je hier misschien geen duidelijk antwoord kreeg dat de meiden daar heel veel weten, heb daar zelf namelijk ook een paar vraagjes gesteld en duidelijk antwoorden gekregen wat betreft temperaturen. Verder ben ik zelf ook alles nog aan het aftasten en vragen aan het stellen..en leer je echt superveel hier! verder heeft babybleus gelijk hoor, er zijn geen domme vragen.

Groetjes!

12. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

nee joh gekkie, ik ben blij met de antwoorden, ik kan er tenminste iets mee, als ik die vraag niet had gesteld wist ik nu nog niks en ging er vanuit dat mn temp juist hoog moet zijn.. dus je bent niet lullig, hihi

liefs marit

13. Niet meer actief

het wordt inderdaad spannend

ben wel erg moe de laatste dagen en slaap slecht

maar verder voel ik geen rare kwaaltjes zeg maar.

het blijft lang duren dat wachten hihi maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze. en ben ook nog niet zo lang bezig. bij mijn eerste zwangerschap ging het ook vrij snel hoor. januari gestopt met prikpil (na 6 jaar) in juli 1e ongi en oktober zwanger. nu in mei gestopt met 3 fase pil en in juli zwanger (helaas miskraam) en zit nu in 1 a 2e ronde na mk (1e ongi was 19 okt na mk voor die tijd wel posi ovu test gehad )

groetjes baby blues

14. Niet meer actief

Hoi Marit,

Kijk es in mijn album...ik heb net mn ei gehad...tenminsteeeeeee...als het goed is dan he!

Je ziet dat ie gister 36.3 was en vanmorgen 36.6....nu maar hopen dat ie hoog blijft...

Ik vind het ook allemaal ingewokkelt hoor maar volgens de meiden van de temp topic heb ik mn ei gehad!

Gewoon effe oude temptopics doorlezen...daar word je zoveel wijzer van!

Dikke knuffel voor je meis!

Nies

15. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

nou, ben wel benieuwd hoor, jij komt ook bij 30plussers en zwanger worden? dan ga ik je volgen.. :eek: succes

16. Niet meer actief

ja zekers zit ik bij de ouwe wieven :)
    tis daar veels te gezellig

kom je vast wel tegen daar

groetjes baby blues

17. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

18. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

het wachten is echt het vervelendste van zon maand..kramp en pijnen nemen we voor lief he :)

19. Niet meer actief

ja hoor wil eigenlijk alles wel voor lief nemen als het maar raak is

nou ja alles? bijna alles zullen we maar zeggen of in kleine porties

groetjes baby blues

20. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik ben inmiddels een ervaringsdeskundige (zit in ronde 11 en temperatuur sinds 6 maanden) op het gebied van temperaturen en Suus1983 heeft helemaal met wat ze schrijft.

Ze schrijft:
    maar volgens mij is het zo dat je temperatuur pas omhoog gaat na je eisprong. Dus eerst heb je een pos. ovulatietest en dan 1 a 2 dagen erna gaat je temperatuur met min. 0,3 C omhoog
    .

Bij mij is het altijd zo dat ik twee dagen een positieve ovulatietest heb, de dag erna heb ik mijn eisprong en weer een dag later gaat mijn temperatuur omhoog met inderdaad 0,3 graad. Die temperatuur klimt dan gestaag gedurende 3 dagen om vervolgens redelijk stabiel (soms met 0,1 graad per dag verschil) hoog te blijven tot ik weer ongesteld wordt. De eerste dag van mijn ongi daalt mijn temperatuur pas weer.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina