hallo ik ben 24 en mijn vriend ook... ik wil ook gaan stoppen met de pil. Wij hebben een huis 2 auto's alles goed voor elkaar enz enz .. maar dan zijn er nog steeds mensen die dan zeggen ben je niet veel te jong om aan kinderen te beginnen! dan geef ik altijd als antwoord : moet ik dan nog gaan backpacken door de wereld zodat ik dan wel aan kinderen kan beginnen omdat ik dan meer gezien heb van de wereld!tja op en aanmerkingen krijg je altijd, ook als je alles goed voor elkaar hebt! dusss ik zou zeggen als je er zelf en samen aan toe bent waarom niet? lijkt me heerlijk als mijn kind 25 is en dat je dan zelf ook pas eind in de 40 bent! ik heb zelf ook een jonge moeder en vind dat heerlijk! veel succes allemaal! Groetjes
nou dat vind ik toch best meevallen.....24 vind ik helemaal niet te jong. ik zelf was 25 toen ik zwanger was van de 1e en 26 toen ie geboren werd..... beetje jonge ouders vind ik ook beter eignelijk, mijn eigen ouders waren ook heel jong toen ze mijn zus en mij kregen... 19 bij mijn zus, en 24 bij mij.....maar dat vind ik super hoor........ lekker jonge ouders. niet dat je geen kinderen meer moet nemen als je ouder bent hoor, zo bedoel ik het niet... maar dat is mijn mening......
ja precies! ik bedoel ook niet dat als je ouder bent dat het dan niet goed is... ! niet dat iemand me verkeerd begrijpt! maar soms moet ik mezelf zo verantwoorden ( voor mijn gevoel) dat ik aan kinderen wil beginnen... ik bedoel misschien duurt het zwanger worden wel een jaar en ben ik alsnog 2 jaar ouder voor ik een baby'tje krijg! ik ben blij dat ik op dit forum veel jonge moeders zie! xx
nu heb je wel kans dat er op beide topics word gereageerd!Maakt het er niet overzichtelijker van . liefs donky
Ik ben al wezen beackpacken in Australië voor zeven maanden dus dat excuus kunnen ze bij mij in ieder geval niet aandragen!
stef: je bent niet te jong hoor , als ik me vriend eerder had leren kennen enzo hadden we er vast ook eerder voor gegaan, ik had altijd al jong moeder willen zijn (ronde me 23/24ste) maar helaas het kwam er niet van. gister ochtend zag ik een talkshow van sally ofzo iets dacht ik die meiden waren pas jong moeder ,die waren 12 jaar en zwanger. moet je toch ook niet aan denken .
idd dat andere topic loopt best lekker, en zo vol is t ook weer niet, sommige topics bestaan uit 100 nog wat pagina's, vind dit eigenlijk juist minder overzichtelijk...
Veel mensen hebben een oordeel als ze weten dat je zwanger wil worden. Of je nu jong bent of wat ouder daar is niets aan te doen. Maar wij hier op het forum weten het best waneer we er klaar voor zijn en dat is toch het belangrijkst. Ik ben 31 en krijg ook soms te horen dat het toch nu wel tijd is om aan kinderen te beginnen en dat de tijd ook voor mij niet stil staat. En sommige zeggen doe het rustig aan het komt van zelf wel. Dus ja ik trek mij er niet zo veel aan want het is mijn/ons leven en wij weten toch dat het nu goed is en dat we het graag willen dus ik trek mij er niets van aan hoor. Ik was toen ik 24 jaar was nog helemaal niet zo bezig met kinderen want mijn leven was toen heel anders dan nu maar ben je er wel aan toe als je jong bent dan is het toch ok echt niets mis mee hoor. Ga lekker je eigen gang en en heb lak aan de oordelende mensen om je heen en ga lekker genieten. Doei Teddy.