We zoeken een beetje een aparte naam, nou ja, een naam die je niet dagelijks hoort. Ik ben nu in verwachting van de tweede en ik ben totaal inspiratieloos. Maandag hebben we te horen gekregen dat de gyn dacht dat het een jongen was, vrijdag hebben we de pretecho en dan weten we het zeker. Dus alle jongens en meisjes namen zijn welkom. Onze dochter heet Keana Jayda, dus iets wat erbij past zou leuk zijn!
Indy Joëlla Jenna Louise Zoë Ayla Amy Isabelle Ryan Noah Nathan Ruben Owen William Liam Finley Dit is wat me er zo even binnen schiet.
Mamamuts, Ik vind Indy en Jenna voor een meisje heel mooi! Ryan is ook een optie. Leuk om andere namen te lezen, wij neigen weer naar namen die beginnen met een K. (jongens) Kelan Kenan Kyran (Kiran) Kynan Kylan (kilan) Kyan (kian) Roan Maar ik weet niet of dat wel leuk is met de naam van onze dochter, lijkt dat niet teveel op elkaar? Vlinderke, ze zijn net iets te apart voor onze smaak. Wel bedankt voor het meedenken!
Wat leuk Kejay, ik wist trouwens niets eens dat de 2de naam van Keana Jayda is Erg mooi!!! Ik vind Roan wel erg leuk! Hoor je niet veel!!!
Ik ook, vriendlief niet... Vindt het meer een meisjes naam. Heb ondertussen geen haar meer over dit wordt echt moeilijk zeg!
Grappig dat je die noemt, heb ik net op mijn lijstje gezet als Ayden! Ik ben bijna 17 weken, dus tijd zat!!!! Volgens mij hoor je op een gegeven moment wel een naam dat je denkt JA dat is hem... Trouwens eerst maar afwachten of het echt een jongen is