Help!! 5 dagen overtijd en koorstlip...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Xannetje, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Hallo meiden,

Zoals de titel al zegt ben ik momenteel 5 dagen overtijd, ons meisje kan dus echt ieder moment komen!
    Alleen nu heb ik dus een koortslip :(:(:( Ik kan echt wel janken....
    Zou het echt zoooo erg vinden als ik mijn meisje niet heerlijk kan knuffelen en kussen zodra ze geboren word.... Natuurlijk ga ik dat echt niet doen als ik echt nog een koortslip heb ik ken de gevaren ervan bij een baby'tje..

Mijn vraag aan jullie: hebben jullie misschien huis tuin en keuken tips om zsm van mijn koortslip af te komen??? Ik smeer me rot met zinksulfaatgel en tandpasta heb ik ook al geprobeerd..
    En natuurlijk zul je nu ook net zien dat het niet een klein blaasje is maar de plek behoorlijk groot is en dus ook niet heel snel uitdroogt....

Ik ben bereid alles te proberen dus please help!!!!

Groetjes wanhopige mama in spe...

2. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Niemand tips?? :(:( Alle ideeën zijn welkom!!!!!

3. rums

rums Niet meer actief

Misschien van de plakkertjes van compeed kopen. Weet niet of het geheel veilig is (zul je moeten navragen) Ligt er ook wel aan waar je de koortslip hebt. In het hoekje van je mond wordt moeilijk plakken.

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ahhh, wat vervelend..... persoonlijk zou ik geen risico nemen :(.
    Och meid wat zal je balen! Hou wel in gedachten dat kusjes voor de baby nog niet veel betekenen, huid op huid, je voelen, je ruiken, je horen..... veeeeeeeel belangrijker.

Goede bevalling en misschien blijft t wel zo lang zitten dat je koortslip al weer over is...;)

5. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb inderdaad al van die compeed lip pleisters gehaald en voor de zekerheid ook maar mondkapjes.. Gelukkig zit het wel op een plek waar deze pleisters er overheen kunnen dus dat scheelt weer!!

6. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee ik neem ook echt geen risico.. vind het idee van een hersenvliesontsteking of erger veel te eng!!
    Gelukkig kan ik haar inderdaad wel vast houden dat scheelt! Bedankt voor de medeleven!! Doet me goed!!

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh bah wat vervelend! Ik had hier thuis echt een "paardenmiddeltje" uit Italie! Helpt supergoed want mijn man heeft ze geregeld en we gaan binnenkort even zo'n flesje bestellen, maargoed, heb je niet veel meer aan want je kleine meid is er dan ondertussen al voor je dat binnen hebt helaas :( Succes ermee en maar extra veel knuffelen! Kusjes komen later wel.. ;)

8. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helaas voor nu heb ik er niets aan nee, maar als je me zou willen vertellen wat het is en waar je het besteld.. aangezien een koortslip nooit fijn is en ook nog gevaarlijk voor mijn dochtertje als ze wat ouder is.. wil ik er toch altijd zsm van af zijn!! Dus ik ben erg nieuwsgierig!!
    Bedankt voor de reactie!!

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    image.jpg

Dit is 'm! Kan zo snel niet zien waar ik het kan bestellen maar met een beetje googlen moet het vast lukken! We zijn er hier iig heel tevreden mee! Zo gauw er een plekje zichtbaar word, gelijk dit erop smeren (het is wel echt heel vies!!) maar het helpt hartstikke goed en ml heeft er sowieso minder vaak last van dan hiervoor. Ik gebruikte het zelf voor mijn puistjes, hielp het ook heel goed tegen :)

10. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super bedankt ik ga morgen gelijk zoeken naar dit middeltje!! Als ik het heb gevonden zal ik hier wel neer zetten waar je het kan bestellen voor andere meiden die helaas wel eens een koortslip hebben!!
    Nogmaals super bedankt!!

Als iemand anders nog tips heeft hoor ik ze nog steeds erg graag!!! Wil alles aannemen ;)

Welterusten!!

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Je kindje krijgt nu nog jouw antistoffen tegen het virus mee, dus je hoeft niet extreem bang te zijn voor besmetting. Het is pas gevaarlijk als anderen het hebben.

En die pleisters kun je veilig gebruiken, daar zit geen medicijn verder in, maar schermt het wel af.

Veel succes met de bevalling!

12. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb inderdaad ook gelezen dat ze nu voor het virus wat ik bij me draag antistoffen opbouwt. Ben hoe dan ook toch ontzettend bang voor besmetting. Zeker als je leest wat ze er allemaal wel niet van kan krijgen en zelfs van kan sterven....... Dat is natuurlijk wel het aller uiterste maar dat uberhaubt die kans er is boezemd me angst in..

Desalniettemin enorm bedankt voor je reactie want het blijft fijn om nu te lezen dat het in principe goed is voor mijn meisje dat ik momenteel een koortslip heb.. toch hoop ik dat het erg snel weer weg is ;)

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In tijden van lage weerstand heb ik ook gauw last van een koortslip.

Je zou ook nog wat extra Vitamine C tabletjes kunnen nemen, zodat je weerstand van binnenuit ook opgekrikt wordt. En des te sneller ben je wellicht van je koortslip af.

14. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed idee!! Zit hier ook al flink aan het fruit maar ga zo gelijk wat extra vitamines in huis halen!

15. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    En, is je kleintje er al?;) en je koortlip al weg?

16. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helaas nog geen van beide, koortslip zit er denk ik nog wel een dag of 3/4..
    En mijn meisje heeft denk ik voorlopig ook nog geen zin om te komen :p Maandag ctg in het ziekenhuis en dan gaan ze verder kijken hoe of wat :)

17. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ow jee. Straks ben je de twee weken volledig overtijd.... maar jij bent de eeste die dat niet erg vindt;););)
    Succes meid, met de laatste lootjes :D

18. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook regelmatig last van een koortslip. Als ik die voorperikelen voel dan neem ik direct echinaforce van dr vogel. Helpt de weerstand verhogen. Vraag me alleen ff af of je dit tijdens zwangerschap mag gebruiken.
    veel succes meis echt balen!

19. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog bedankt voor de tips en medeleven!
    12-05 is onze Liszy geboren! Gelukkig was het al een ingedroogd korstje en heb ik inmiddels helemaal niks meer!

20. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd!!!! Wat een leuke naam
    En fijn dat je haar gewoon een kusje hebt kunnen geven ;)

Deel Deze Pagina