hellow... mijn borsten zijn aan het groeien en bijna geen enkele bh past meer. Ik had altijd een kleine b cup, ik denk nu een kleine c. Ze blijven groeien. Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen. aangezien ik die meegroei bh's niet bepaald sexie vind. Nu nieuwe kopen en over 6 weken weer is ook zo sonde niet waar? - en ze jeuken ontiegelijk. Is dat normaal?
heeey ik herken het want ik heb precies het zelfde aleen die van mij zijn ook nog is pijnelijk maar het hoort er allemaal bij zegen ze ik heb nu gewoon wat strakere bh aan zodat ik er niet al te veel last bij heb en ik zie dat we even ver zijn in de zwangerschap hahaha
Nee, de meegroei BH is niet sexy... Maar geloof me, beter koop je er toch maar een! Over een week of 10 vergeet je even dat je je sexy wil voelen, en wil je vooral comfort! Dan ga je hem alsnog kopen hoor! Tot week 30 kunnen je borsten nog blijven groeien, en dan kun je ongeveer voedings BH's gaan scoren (die heb je overigens hele mooie, die ik zelfs sexy zou durven noemen!). Ik heb normaal een grote C, en nu een eerste voedings BH gekocht in cup E... Jeuken kan komen door de hormonen, maar ook door het oprekken van je huid! Ik weet niet of je het al doet, maar lekker insmeren na het douchen! Overigens kun je ook goed striae op je borsten krijgen, van de snelle groei... (ook niet zo sexy ) Succes meis!
Ik heb een paar dagen terug een topic geopend over bh leed bij de babyuitzet misschien moet je daar even kijken. Staan best bruikbare tips bij. Heb een meegroei bh maar kan er helemaal niks mee. Draag hem dan ook niet heel graag. Je zou zo een tell sell bh kunnen overwegen maar dan adviseer ik je wel om met een voorgevormd stuk te nemen want bij mij stak er het een en ander doorheen. Maar je zou je ook kunnen laten opmeten en een of twee minder dure gewone bh's kunnen aanschaffen. Succes iig! Ik weet hoe je je voelt
Comfort wint het van sexy, ik kocht een meegroei bh en wilde geen andere bh meer dragen. Ik had normaal altijd een C cup en moest een E cup kopen. Gisteren heb ik alvast een voedings bh gekocht en paste de E cup daarvan niet, moest een F cup aanschaffen, een voorgevormde deze keer zodat de borstcompressen straks niet äfsteken" onder die bh Ik hoop wel dat ik mijn oude cup maat straks weer terug krijg, vind zulke grote borsten echt helemaal niets
Ik heb gister deze bij de prenatal gekocht, ben van D naar ?!?!? Weet ik veel gegaan, past alleen nog maar m'n oude uitgerekte bh's en die beugels begonnen ook nog te knellen... Maar dit is een verademing! En het staat ook nog best aardig
Bij de action heb je ook dit soort comfortbra's. Ik vond ze ideaal tijdens de zwangerschap en je hoeft niet om de klipklap nieuwe te kopen. Ik ben van een kleine B naar een grote D gegaan en weer terug
Hai! Wij zijn precies even ver En met hetzelfde "probleem" Bij de vorige had ik dat totaal niet... Dus lees even mee.... Om nou bij de hunkemoler oid een mooie te kopen die ik maar even pas vind ik ook weer zo wat... Maar die meegroeidingen vind ik nou niet echt bepaald mooi.... Die van de prenatal is trouwens wel nog te doen! Ff langs dan maar.....
Ik ben van cup DD naar cup F gegaan! Geloof mij, de bh's zijn het waard Ik zat op een gegeven moment een hortensia in de tuin te zetten en toen floepten mijn borsten uit mijn shirt - en ik zat aan de straatkant in de tuin. ECHT mega subtiel geprobeerd om mijn borsten terug te stoppen - was dat dan eindelijk gelukt zonder gezichtsverlies te lijden, floepten ze er weer uit. Toen wist ik dat een E-cup niet langer meer zou voldoen.
Ik heb gewoon steeds grotere bh's gekocht. Ben van B naar E gegaan. Nu al een paar weekjes stabiel gelukkig haha
ik heb meestal van die t-shirt bh's en koop ze nu gewoon wat groter en dan de goedkoopste versie van de hema, die is 7 euro (deze week met korting nog minder). Jammer dan als het na 7 weken niet meer past, ik koop er niet teveel 1 of 2 en die was ik 's avonds even uit zodat ie de volgende ochtend weer aan kan.
Het gaat toch niet om sexy te zijn? Een groeibeha is wel comfortabel, beter dan het strakke & om de zoveel weken een nieuwe bh kopen.. Wat doe je ermee na de bevalling? Laat dat sexy uit zien maar zitten tot na de bevalling..
wel een goed idee die meegroei bh, ik ga zeker ff kijken, want ik blijf nieuwe kopen. ik had D/E en nu G pff
Haha ja vreselijk ik koop gewoon "goedkope" niet sexy beha's (kan mij t wat schelen sowieso weinig sexies aan een zwanger lijf haha).. ik zat in een B, en ben inmiddels ook al uit een C geknald, dus zal weer 2 beha's in maat D moeten gaan halen.. 2 vind ik wel zat trouwens.. doe ze omstebeurt in de was.. zonde om daar geld aan uit te geven.. heb 1 meegroei, maar ben daar geen fan van..
Beter kun je met voedingsbh's wachten tot week 36/37... Ik wou week 34 een paar voedingsbh's kopen en dit werd mij door de verkoopster van prenatal afgeraden, omdat mijn borsten nog konden groeien... En sinds week 30 zijn ze echt nog wel gegroeid
Heb sportbh ideaal groeien hier ook aardig heb ze trouwens gewoon vd action (aangezien ik geen grote (.)(.) heb) van b naar een c nu en ben bijna op de helft dus ben benieuwd of ze nog verder groeien
Mijn borsten zijn ook al echt gegroeid en pijnlijk had alttd cub B maar nu een kleine D , myn vriend vind dat helemaal niet erg haha
Je hebt van Noppies van die mooie voorgevormde bh's speciaal voor zwangeren en die kun je na je zwangerschap nog als voedingsbh's gebruiken. Ik vind deze erg prettig en zeker de moeite waard. Steeds knellende bh's wordt je echt gek van en het is ook belangrijk een beetje stevigheid te hebben......ook dat het na je zwangerschap nog een beetje toonbaar blijft