Bedankt voor alle lieve reacties!! Heb vanmorgen de verlosk weer gebeld en kon om half 12 al terecht. Daar hebben ze een inwendige echo gedaan en helaas is het vruchtje al weg... Wel nog heel veel slijm in de baarmoeder dus ze verwacht dat ik nog veel ga vloeien... Wel zei ze ook nog dat ik nu wel meer kans heb op een volgende zwangerschap? Is dat zo? Kan je gelijk weer zwanger worden na een miskraam? Na hoe lang heb je dan weer eisprong? Ik heb nog wel ovulatie-testen maar zijn die wel betrouwbaar als je nog hormoon in je bloed hebt? pff.. wat een vragen allemaal he? Sorry!
allereerst heel veel sterkte. wat betreft eisprong heel verschillend, heb twee keer een vroege miskraam gehad bij 5 weken. De eerste keer werd ik erna gewoon na 28 dagen weer ongesteld daarna opnieuw zwanger en dat was helaas ook een vroege miskraam maand erop direct weer zwanger in een cyclus van maar 24 dagen. dat ging gelukkig wel goed. dus ja je kan vrij snel weer zwanger zijn. ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, ik voelde mijn eisprong altijd. veel sterkte.
Kan je niet naar de VK gaan? Ik had het ook op 6 weken en ben direct naar de gyn gegaan (hier in Spanje de gewoonte) en op de echo hebben ze gezien dat alles ok was. Had gewoon een kleine bloeduitstorting in de BM, die is na een paar dagen weggegaan.
Hey, hopelijk valt t vloeien mee en is t snel klaar! Wat betreft je vraag de eerste keer menstrueerde ik na 44 dagen weer de ronde erna zwanger helaas werd dit vmk, maar nu alweer zwanger dus denkt dat t klopt helemaal omdat wij via mmm zwanger raken en over baby 1 jr hebben gedaan met mm, nu sinds nov bezig geweest.. Maar beide keren na mk dus snel zwanger. Ik duim voor je!!!
Veel sterkte meis! Geen leuk nieuws idd. Wat betreft je vraag, ik heb 2 mk's gehad, en bij beide kreeg ik na 28 dagen weer mijn menstruatie. De eerste mk was voor mijn oudste en de tweede mk was voor mijn tweede kind. Bij beide raakte ik een maand na de mk weer zwanger.
Bedankt! Het valt niet mee, maar ik troost mezelf met de gedachte dat het echt nog maar heel pril was en het zal echt niet goed geweest zijn... Wat fijn om te horen dat je zo snel weer zwanger kan worden, daar wil ik zeker voor gaan! De verlosk zei vanmorgen dat mijn menstruatie nog makkelijk een week op zich kan laten wachten maar inmiddels stroomt het eruit, dus ik denk toch echt dat dit mijn menstruatie is hoor! Kan ik dit dan eigenlijk weer een beetje rekenen als dag 1?
Mamahil wat jammer dat het mis is gegaan. Ik volg dit soort topics altijd omdat ik hetzelfde heb meegemaakt en oh wat was ik verdrietig.. Maar gelukkig kon ik mezelf snel weer herpakken. Ik ben ondertussen weer zwanger zoals je ziet en dat is heel snel gegaan. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen mag hebben en dat die zwangerschap wel goed gaat :-D
vlin85, bedankt voor je reactie! Wat fijn dat het bij jou snel raak was, geniet ervan!! Ik was de afgelopen dagen ook heel verdrietig en natuurlijk nog, maar ik wil graag weer vooruitkijken en er opnieuw voor gaan! Hopelijk is het snel raak!
Bedankt! Ja, khoop ook dat het snel raak is, maar dan laat ik het wel weten op het forum!! Digi knuffel terug!!
Sterkte, wat vervelend zeg! Jouw verhaal is zo herkenbaar. Ik had anderhalve week geleden na mijn NOD op 20/07 een week lang positieve testen en toen bij 4 wk + 5 dg twee dagen lichtbruine afscheiding. Daarna bij precies 5 wk drie dagen helderrood bloedverlies en nu alweer twee dagen lichtbruine afscheiding (nu dus zevende dag van bloedverlies). Ik ben verder overigens nooit naar VK geweest voor echo, maar na zeven dagen is het nog niet gestopt. Hoelang is het bij jou nog doorgegaan? Als ik nu een zwangerschapstest doe is die overigens alweer negatief, heb jij nog getest nadien?
Hoi biancavv1987 Sorry voor late reactie, we zijn met vakantie geweest. Wat vervelend zeg!! Hopelijk snel toch een positieve test voor je!! Bij mij is het nu gestopt, heb dus ruim een week gevloeid, waarvan de dagen rond de echte miskraam echt heel veel. Ik heb daarna niet meer getest, wel heb ik gisteren een ovulatie-test gedaan en die was negatief dus ik denk dat het hormoon ook al een heel eind weg is uit mijn bloed. Ze hadden trouwens de dag van de miskraam mijn hcg geprikt en die was maar 31 dus dat was al heel laag. Sterkte ermee!!