Op mijn kleine mannetje in mijn buik!!! Gisteren een 3D echo gehad en dat maakt het nog echter allemaal. Het voelde al heel speciaal.....maar ik hou nu al zo ontzettend veel van hem....niet normaal meer. Het is mijn eerste dus geen idee of deze gevoelens normaal zijn. Zou bijna zeggen van wel....ik hoop dat elke mom to be dit gevoel mag hebben gedurende de zwangerschap. Hij moet nog even blijven zitten maar ik wil hem zooooooo graag zien en vasthouden!
Ja dat ken ik! Wij hebben met 27w2dgn nog een pretecho en kan niet wachten om hem te 'zien'...maar inderdaad jammer dat je je kindje niet heeeel eventjes vast kunt houden of even spieken wat hij/zij aan het doen is... Tja nog even geduld....maar goed dat duurt dan soms weer zo lang hé...
oooow ja zo herkenbaar!! na de 1e 3d echo al verliefd en later nog een 3d echo gedaan en nog verliefder!! geniet er van meis!!!!
Heel herkenbaar!! En ik zou zeggen geniet ervan! Cliché, maar het is echt zo voorbij die weken en dan heb je je kindje vast en wordt dat gevoel nog veel intenser! Ik zei het bij de geboorte, ik hield al van dr toen ze in mijn buik zat en toen ze eruit kwam werd dat nog meer en iedere dag hou ik meer van dr en daar hoeft ze niets voor te doen! (bijzonder dat je instantly van iemand houd, terwijl dat normaal moet groeien...)
Dat instantly snap ik wel.....dit is dus wat ze bedoelen met onvoorwaardelijke liefde.... Ik blijf lekker genieten hoor!
aah zo leuk om te lezen !! haha hier is t eigenlijk nog heel veel spanning op sommige dagen wat ik heb .. maar op andere dagen ben ik al helemaal in de wolken....zaterdag weer een echo ! hopelijk is alles goed
Heerlijk gevoel en heel erg herkenbaar! Leuk om te lezen, zo'n positief topic En zoals gezegd, zodra je kindje er is wordt het gevoel met de dag intenser. Soms denk je, ik kan niet meer van je houden dan ik nu al doe en toch is het de volgende dag weer ietsje meer geworden . Zucht, ben ook zo 'in love' met mijn prachtige dochter!!! Liefs, Laris
Ohhh ik ken het! Ik heb het vooral bij schopjes, dan voel ik acuut een vlaag verliefdheid! Bijzonder, hoeveel je al kan houden van je ongeboren kindje.
En het wordt alleen maar erger! Haha! Wij waren niet boven het wiegje weg te krijgen zooo mooi! Iets met zoveel liefde gemaakt, en nog elke dag sta ik er versteld van dat dat kleine monstertje van ons is!
Hier hetzelfde hoor. Wij hebben zaterdag een 3D-echo gehad en kan niet stoppen met kijken naar de foto's. ik kan niet wachten tot het juli is en ik m'n kindje ook echt kan vasthouden.
haha krijg helemaal de kriebels als ik dit allemaal lees! Ik hou ontzettend diep en veel van mijn man, maar de liefde die ik voelde toen we de 3D echo hadden gehad, had ik nog nooit in m'n hele leven meegemaakt! Ik wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden, zonder diegene te zien of te kennen hihi. Ik ben ook helemaal verliefdddddddddd! Meid, geniet ervan! Heerlijk! Ben benieuwd hoe onze gevoelens zijn als de kleine er is! xxx
hihi maf he ik vervloek het zo soms ook wel eens hoor als het maar druk blijft wanneer ik wil slapen of het gewoon zeer doet als het met het hoofd draait zo achter mn schaambotje... en soms heb je momenten sta je voor de spiegel en denk je tsjee daar zit een mensenkindje in echt zo maf idee... en dat hebben we echt helemaal zelf gemaakt samen... en straks komt t eruit en dan is zomaar ons hle leven helemaal anders dat is t mafste soms je hebt t 9 maanden bij je en wel last ervan maar zo ineens is het eruit straks en zo ineens heb je dan echt heel grote verantwoordelijkheid ... maar je voelt gewoon een liefde en als t geboren word dat je denkt das van ons (denk ik tenminste haha ) t erge is, je word ook best nieuwsgierig en je wilt t zien enzo... maarja dan moet je wachten.. en dat kan 1 dag zijn... 2 weken zijn max nog 4 weken en dat wachten he dat duurt zo tergelijk lang