hoi! Ik heb een leuk shirtje voor mijn zoon. Er zitten strepen op over de breedte in 4 verschillende kleuren blauw/zwart. Nu zit er ook een witte streep in...en je raad het vast wel? Nee het is niet doorgelopen! Maar ik heb het shirt per ongeluk bij de witte was gedaan........hoe dat kwam weet ik niet maar tis gebeurd! Nu zijn de zwarte en donkerblauwe balken helemaal wittig uit geslagen alsof de onderlaag van de kleur erdoorheen komt...de stof bedoel ik dan...die is origineel wit.... Kan je die kleuren weer mooi maken? En hoe dan? Ik heb al azijn geprobeerd in de was.....maar dat hielp niets. (in de wasmachine ipv verzachter) Of moet ik er mee leren leven..en zo gauw hij eruit gegroeid is gewoon in de zak van max doen? Ipv door geven aan iemand die het goed kan gebruiken..ik wil zelf ook geen verwassen kleding krijgen hahaha Hulleeeeppp!!! Groetjes, Miranda
Is dit misschien een idee? HG is over het algemeen wel goed. HG WASMIDDEL VAAL TEXTIEL WEER NIEUW - € 3.47 - 8711577015770 - --- - Productdetails - Topdrogist
ooh dat is een goeie...zal die eens kopen bij de drogist hier. Nog meer mensen met huismiddeltjes ofzo?