Nou zit het dus zo. Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de yasmin (anticonceptiepil) omdat ik klachten kreeg zoals migraine. Sinds ik gestopt ben heb ik nergens meer last van en een zeer regelmatige cyclus van bijna altijd 28 dagen. Mijn vriend en ik doen het sinds die tijd altijd veilig met condoom. Een tijdje terug heb ik voor de zekerheid een morning after pil ingenomen omdat bij het eruit halen wat 'gemorst' was (sorry voor de details). Verder nergens last van gehad. 24 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maandag 1 mei was het condoom gescheurd. Nog nooit eerder mee gemaakt maar het was zo'n grote scheur dat er niks meer in zat. Dus de volgende dag gelijk maar weer een morning after ingenomen. Precies een week later dinsdag 9 juni kreeg ik last van wat bruin verlies en lichte buikkrampen. Dat schommelde een beetje, eerst werd de bloeding meer rood/paarsachtig van kleur, soms leek het te verdwijnen en dan begon het bruin verlies weer. De laatste paar dagen voordat ik weer zou moeten gaan menstrueren (afgelopen zondag) was het pas gestopt. Op de dag van mijn verwachte menstruatie eigenlijk niks te bekennen. Gister wat bruin verlies gehad en vandaag ook. Nou heb ik wat rond gelezen op internet en kan daaruit begrijpen dat zo'n 'bloeding' kan komen door de morning after en ook aan kan blijven tot de volgende cyclus, wat in mijn geval dus is gebeurd. Ook kan de cyclus wat in de war zijn en de menstruatie op zich laten wachten. Gister hebben we toch even een testje gedaan voor de zekerheid. Nou zegt mijn vriend heel licht iets te zien maar dat ik hem gewoon als negatief kan beschouwen. Ik twijfel een beetje en ben benieuwd wat jullie mening daar over is en uiteraard ook over dit verhaal. Hoor het graag als er iemand is die advies/tips oid heeft. Groetjes Wonder93
Ik zie wel een lichte streep. En alle streepjes beginnen licht Het is dus niet zoals je vriend zegt dat een lichte streep negatief is. Ik zou nog een keer testen over 2 dagen. Dan zou hij duidelijker moeten zijn als je toch zwanger bent.
Oke bedankt allemaal! Morgen testen met ochtendurine misschien geeft dat meer duidelijkheid. Zijn deze testen verder wel betrouwbaar? Ben benieuwd naar jullie mening daarover. Groetjes Wonder93
Ik had ook zo'n test, helaas gewoon ongesteld geworden! (Misschien stelt dat je iets gerust..) Ik zou het morgen of overmorgen nogmaals proberen met de kruitvat 2 voor 5
Niet uiterst betrouwbaar dus! Wel apart dat jij het ook had ennass! Stelt me inderdaad wel iets meer gerust. Bedankt voor de tip. Mocht de test van morgen ochtend nog onzekerheid geven kan ik dus altijd nog met de kruidvat 2 voor 5 testen. Ik zal morgen even een fotootje plaatsen van de test.
Als het 1 mei gebeurd is zou je test nu al veel donkerder moeten zijn. Zou me dus niet teveel zorgen maken.
Test van vanochtend negatief. Niks te zien. Morgen toch maar even contact opnemen met de huisarts aangezien ik nog steeds bruin tot zwart bloed verlies.