Hey meiden, Wie kan mij raad geven??? Ik weet het niet meer... Ben vandaag 6 dagen overtijd, vanmorgen nog een kruidvast test gedaan... maar weer negatief! Ik heb de huisarts gebeld en die zegt dat er misschien te weinig HCG in mijn urine zit en dat ik over 4 dagen weer moet testen. Dan ben ik 10 dagen overijd. Ook zei ze dat ik alsnog ongesteld kan worden. Mijn klachten zijn, ontzettend gevoelige borsten en tepels, moe, met vlagen misselijk, hoofdpijn, krampjes en klein beetje roze afscheiding. Ik heb trouwens in totaal 4 testen gedaan. Ik hoop dat er meiden zijn die dit ook hebben ervaren. Graag hoor ik van jullie! Groetjes, Linda
Ik heb pas positief getest met 9 dagen overtijd,, daarvoor oowk allemaal negatief,, Heb nu wel een prachtige zpon dus het kan allemaal! Succes Liefs
hallo levensgenieter.... ik heb precies het zelfde ik ben ook overtijd en ik heb ook al een test gedaan en die was negatief! ik had vanaf ongeveer 3 weken geleden ook enorm pijnlijke borsten/tepels,pijn in mijn baarmoeder,duizelig en meer hongergevoel....maar nu ben ik dus overtijd en voel ik steeds minder,alleen een bolle buikgevoel en mijn tepels zijn nog gevoelig en af en toe het gevoel alsof ik ongesteld ga worden....ik snap er ook niks van en ze zeggen dat dit kan zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. maar ik hoor ook weer verhalen dat bij sommige pas na 2 weken overtijd de test positief was! ik heb het met ochtenurine gedaan,maar nu hoorde ik ook weer dat je `s avonds niet te veel mag drinken. nou ik had volgens mij 2 koppen thee op en n glas water,dus dat noem ik veel haha! ik doe gewoon na zondag nog een keer een test...niet te veel achter elkaar want dat is zonde van je geld als je weer ongesteld word. maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt! ik snap er ook niks van. de ene kant van mn lichaam zegt je bent zwanger..en aan de andere kant voelt t soms in een keer weer alsof ik ongesteld ga worden maar dan komt er niks.... liefs annelies
Heb ook pas na 1 week positief getest... dus het kan nog, hoor...! Waarschijnlijk onregelmatige cyclus of te weinig HCG... Succes!
Thanks voor jullie reactie! Doet me goed. Humbly; Jij teste dus pas na 9 dagen positief! Pff dus het kan nog wel. Maar voelde jij je ook zwanger? En wat voor test heb je gebruikt? Ik hoor goede verhalen over de kruidvat testen. Nou goed ik wacht nog een paar dagen af en doe donderdag weer een test. Ik zie dat je een zoontje van 2 maanden hebt, super hoor! Nog gefeliciteerd! Annelies; Jij zit nu de in dezelfde situatie. Vervelend he! Poeh ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben. Mijn vriend gaat er al vanuit..maar ik durf het niet. Ik zie dat jij 9 dagen overtijd bent, heb je vanmorgen nog getest? Ook ik heb een paar keer het gevoel gehad dat mijn menstruatie eraan kwam, maar nee hoor helemaal niks! Ja, een klein beetje roze afscheiding. Maar nu weer helemaal niks. Hou je mij op de hoogte? Succes meid! Niki; Dus jij hebt pas na 7 dagen positief getest? Ik hoop zo dat het bij mij ook het geval is. Ik ben nog nooit zolang overtijd geweest, heb gemiddeld een cyclus van 30 dagen. Ik wacht nog even af tot donderdag... Had jij toen wel symptonen? En welke testen gebruikte jij? Liefs, Linda
nee ik heb niet meer getest...maar dat komt ook omdat ik maar even wil wachten,ik ben net (eind april)met de pil gestopt dus ze zeggen ook dat je kunt ontpillen.en ik vind het ook zonde van mijn geld, en misschien ook wel bang dat ie weer negatief is.....ik was van plan om na zondag,als ik dan nog niet ongesteld ben,weer te testen.maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten haha! ik heb vorige week donderdag voor het eerst getest en die was negatief. ik heb geen roze afscheiding maar wel witte of heldere afscheiding.
Dank je wel Ik heb clearblue gebruikt, op 1 of andere manier mislukte de kruitvat testen altijd bij mij ik het eerst de test gebruikt waar het kruisje komt te staan en daarna de digitale,, Ik voelde me helemaal niet zwanger,, haha ik schrok ook toen ik een postieve test zag,, was er die maand helemaal niet mee bezig,, helemaal een verassing dus Liefs
Ja, bij deze zwangerschap pas na 1 week... vorige zwangerschap op de dag dat ik ongi moest worden... Ik voelde me totaal niet zwanger, maar merk sowieso ook bijna niks als ik gewoon ongi moet worden. Ik kon 1 okt. testen en heb t/m 7 okt. wel 4 keer getest... testen van Kruidvat, maar ook eentje van clear blue, dacht ik. Test van 7 okt. was ook nog steeds heel onduidelijk... nou, hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Succes!
Ha, Voglens mij zit ik in hetzelfde schuitje als Levensgenieter en Annelies,ben ook 6 dagen overtijd en heb 3 testen gedaan,allemaal negatief!! Er is wel 1 verschil en dat is dat ik juist helemaal niks voel,heb nu wel beetje pijn mijn buik,het met mezelf afgesproken dat ik pas zondag ochtend weer test(als ik dan nog niet ongi ben) Hoor ik er nog van?? succes allebei Groetjes
dit had ik ook, alleen ben ik of het vruchtje verloren of toch nooit zwanger geweest... zelfs de ha dacht dat ik zwanger was... ik wil je niet bang maken, maar het kan zowel nog goed zijn als fout gaan... hoop voor jou dat je toch een wondertje in je hebt!!!! veel liefs dees
Hou er ook rekening mee dat je ook gewoon overtijd kan zijn. Dus niet jezelf al "zwanger denken" als je begrijpt wat ik bedoel. Soms doet je lichaam gewoon even raar, slaat een ronde over ofzo.
ik heb dat zelfde probleem ook gehad verschillende testen en zelfs 2 testen bij de huisarts waarvan de laatste licht positief was. knuf ger
Hoi dames, Ook ik heb hetzelfde probleem, ben inmiddels aantal dagen zeker weten overtijd, maar testen blijven negatief. Ik heb er ook wel een raadsel bij: ik was namelijk 25 mei bij gyn en wist dat ik aan mijn goede zijde had geovuleerd, nu is dat toch zeker al meer dan 2 weken geleden... en de testen zijn nog negatief. Ca 7 dagen na mn ovulatie kreeg ik wat roze slijm en enkele lichte druppels bloed, maar kon het echt geen menstruatie noemen (meer wat je de dag voordat het echt doorzet hebt). Maar nu wordt ik maar niet ongi, heb totaal geen gevoel dat ik ongesteld ga worden... ik heb alleen ook geen zwangerschapssymptomen.... Ik weet niet zo goed wat er nu met me aan de hand is, want werd wel steeds ca 13-14 dagen na ovulatie ongesteld (dit weet ik omdat ik ziek wordt van ovulatie ivm endometriose). Wat vinden jullie van dit "dilemma" groetjes Lotte
Hey Meiden, Hier ben ik weer.... Helaas ben ik maandagavond toch ongesteld geworden Ik begon echt te denken dat ik zwanger was. Pfff wat kan je lichaam je voor de gek houden! Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Ik weet gewoon niet wanneer mijn eisprong is, we dachten dat we de vruchtbare periode goed hadden benut, maar we waren veel te vroeg! Ik ga nu met de ovulatietesten beginnen. Ik wil zoooooo graag zwanger worden! verlang zo naar een kindje. Nogmaals bedankt voor jullie reacties! Echt fijn zo'n forum! Liefs, Linda
He, wat 'n domper dan... het was je gegund, natuurlijk! Op naar de volgende ronde dan maar weer! Gr's Niki
Ik zit ook al een paar dagen na mijn NOD, ik heb inmiddels al 2 testen gedaan en deze gaven allebei negatief aan. Het is nu alleen een kwestie van afwachten meer kan ik toch niet doen.
ik ben gistere ongesteld geworden,was in totaal 11 dagen overtijd)en had die ochtend een test gedaan....misschien omdat ik nu accepteerde dat ik niet zwanger was,werd ik ongesteld. wij hebben besloten om toch maar weer even te wachten..mn vriend was er toch niet helemaal aan toe en vond t allemaal nog te snel. hij heeft ook te horen gekregen dat ie over n jaar weer naar een ander land moet verhuizen(we wonen nu in spanje) dus wil ie nog even wachten.... succes nog allemaal hier!