Afgeleid

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Angie85, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Zoals het onderwerp al zegt mijn dochter is vaak afgeleid tijdens het drinken. Door wat weet ik niet, waarschijnlijk gewoon door de omgeving.

Ze kijkt dan rond, brabbelt wat, lacht naar mij en vervolgens neemt ze weer wat slokjes en kijkt weer rond, brabbelt wat, lacht naar mij... en ga zooo door....

Maakt trouwens niet uit waar ik zit of lig. Heeft ze dan geen honger meer?

2. Mariannerw

28 aug 2008
    35
    0
    0
    Zolang je kind groeit (lengte en gewicht) en 4-5 natte luiers per 24 uur heeft maakt het niets uit. Dan krijgt het de benodigde voeding binnen. ;)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk dat het gewoon de leeftijd is, er zijn ineens zoveel andere interesante dingen behalve alleen die borst. Dus probeer te zorgen voor zo min mogelijk prikkels om jullie heen en kijk of ze dus na het lekkere lachje, het brabbelen etc wel weer wat slokjes neemt. Al die andere dingen zijn zo vreselijk interesant ;)!

Groeien, natte luiers, tevreden etc dat is natuurlijk ook wel belangrijk, maar ze krijgt er ook kunstvoeding bij toch? Een paar keer op een dag?

4. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    ja klopt ze krijgt nu 2x per dag kunstvoeding, want ik ben borstvoeding aan het afbouwen.

Ze krijgt 150 cc maar dat drinkt ze niet op(misschien moet ik maar 120 cc geven).

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als ze het niet opdrinkt zou ik idd 120+4 gaan geven, zonde van de melk om weg te gooien. (ook al is er natuurlijk zo nieuwe gekocht). Hier zijn flesjes van 150+5 de grootste flesjes die ze op een dag krijgen ;). Verder 120+4 of 90+3 ;).
    Succes in ieder geval!

6. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Héééél herkenbaar! Mijn meisje had dat rond die periode ook! Zelfs de witte muren waren ineens heel erg interessant!

Volgens mij hoort dit gewoon bij haar leeftijd. Ze ziet ineens veel meer en raakt zich meer bewust van haar omgeving.
    Ik zou het gewoon laten gaan, zoveel mogelijk in een rustige omgeving voeden en misschien wat vaker de borst aanbieden zodat ze wel genoeg drinkt.

Bij ons is het vanzelf minder geworden maar helemaal weg is het nooit gegaan. Het zijn nieuwschierige wezentjes natuurlijk ;)

7. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    hahahah ja inderdaad!

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oooooh, hier ook ja, alles is zeer interessant om Thom heen. Voorheen zat ik de 19 uur voeding altijd even tv te kijken tijdens het voeden...
    Nu probeer ik nog altijd wel te kijken, maar dan heb ik dus de situatie: blote borst en een Thommetje met zijn mond 180 graden van de tepel verwijderd. En maar meekijken naar Lingo.
    Dus dan bedenk ik maar dat ik dat programma eigenlijk veel te suf vind om naar te kijken en dan ploink, tv uit en Thom bij de les houden.
    Met de andere 2 kids erbij is voeden ook al zo'n feestje, maar als ik nu minimaal 1 van de 2 naast me op de bank heb, dan kan hij én drinken én naar de live-entertainment kijken die naast me zit. Bovendien kan ik dan meteen de brus wat aandacht geven, zodat die niet het gevoel heeft op nr 2 te staan nu Thom er is.

Groet van Kiki

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Whahahaha hier precies hetzelfde :) :) :)
    Beneden voeden zit er hier niet meer in,moet echt naar boven om te voeden en zelfs is mijn dekbed nog interresant dan.

10. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ja hoor!
    Hier nog eentje.

Zeg ik per ongeluk hallo tegen de kat: wie wat waar!? afgeleid.

Achterover kijken (of eigenlijk bijna op zn kop kijken) is supergaaf, dus dat moet ook 5 keer per voeding.

Of gewoon loslaten, mama aankijken, wachten op een reactie en dan met gekraai weer toehappen (x 10).

Haar eigen handjes opmerkingen waarmee ze mn borst aait.

Mn shirt: nog noooooit gezien, verschrikkelijk boeiend, haar mond valt ervan open.

Ik vind het wel grappig hoor. Ze is lekker bezig en heeft door dat zij zelf bepaalt wanneer en of ze drinkt. Want ze weet nu maar al te goed dat met 1 gil ze weer de beschikking heeft over melk!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja ken dat nog van die 2 van mij van vroeger. Op den duur was alles interesanter als die borst nadat ze n paar flinke teugen gehad hadden :rolleyes:
    En maar om kijken en maar babbelen...zat je zo n half uur te voeden en na tijdje weer omdat meneertje nog niet genoeg had eigenlijk :(
    En Wendy begint nu ook al. Zodra ze redelijk wat binnen heeft ligt ze me aan te kijken (naja dat doet ze als ze drinkt ook wel) en begint ze te lachen met die tepel in dr mond :)
    En oh wee als ik dan zo dom ben om iets tegen dr te zeggen. Dan brabbelt ze terug met tepel in de mond OF ze laat de tepel los en brabelt terwijl er een sloot melk uit dr wangzak over mn buik stroomt :confused:

Deel Deze Pagina