7 weken zwanger en gewoon even van me af schrijven...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vriendinnetje87, Dec 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vriendinnetje87

Nov 4, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje, 3 jaar geleden, heb ik me aangemeld op dit forum.
    Nu ben ik 7 weken zwanger van ons tweede kindje. En volg ik het forum weer met veel enthousiasme! :)
    Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar ik merk dat ik toch even mijn verhaal kwijt moet.... Ik ben zo ontzettend moe dat ik amper mijn ene been voor mijn andere krijg. Dit was bij mijn vorige zwangerschap volgens mij ook zo maar toen kon ik me er aan over geven, dat gaat nu gewoon moeilijker omdat er een hele gezellige peuter rondhuppelt! ;) 's Middags slaap ik nu zo'n 2 tot 3 uur en s avonds lig ik rond 21/21.30 op bed.. Op dit moment kan dat omdat ik vakantie heb maar volgende week moet ik weer aan het werk en daar kijk ik nu wel erg tegen op!
    Daarnaast brengt de zwangerschap ook spanningen met zich mee aangezien ons dochtertje na een zwangerschap van 26 weken geboren is. Ik merk dat ik hier toch wel veel mee bezig ben, ook al was er geen aanleiding voor de vroeggeboorte destijds.. Door de vermoeidheid wordt alles natuurlijk ook een paar keer zo erg! Ik vind het ook best wel spannend of ik het allemaal wel volhoud straks met een peuter en een baby, maar dat zal nu vast ook wel door de vermoeidheid komen....
    Wel weer genoeg voor nu eerst... Fijne avond!

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Goed dat je t even van je afschrijft. Ik was in t eerste trimester ook super moe en sliep dan vaak ook overdag. Ik moet zeggen dat dit wel minder werd in het 2e trimester. Hopelijk geldt dat ook voor jou zodat je strx weer wat meer energie hebt. Dan kijk je tog weer anders tegen dingen aan. En twee kindjes kun je echt wel aan alleen zul je strx hierin een weg moeten vinden. En je andere kindje ook! Het zal even zoeken zijn maar dat komt echt goed! Misschien kun je aan je partner vragen of je soms even wat tijd voor je alleen mag,misschien helpt dat
    Je zorgen om een vroeggeboorte snap ik wel vooral als je dit sl mee hebt gemaakt! Hopelijk kun je deze zwangerschap helemaal uitzitten! Ik duim voor je!

3. Vriendinnetje87

Nov 4, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je lieve reactie! Het komt vast goed allemaal, maar soms vliegt het me even aan....

Share This Page