Hoii, mijn zoontje is net 1 jaar geworden en wil zijn ochtend en avondfles niet meer. Nou is hij best flink dus lijkt mij het niet erg om pap ipv de fles sóchtends te geven en sávonds gewoon de voeding eraf. Of heeft hij die vitaminen en dergelijke nog nodig uit de flesvoeding? Wanneer kun je eigenlijk stoppen met babymelk geven? Lfs Sil
Hai, mijn zoontje wilde ook vanaf zijn 10 maanden geen flesje meer. Ik ben toen langzaamaan begonnen met gewone melk te geven. Hier heeft ie enorm aan moeten wennen, maar nu is hij er dol op. Tja ik had zoiets van ik kan hem die fles niet door zijn strot duwen, als hij niet meer wil dan niet. Hij at wel al met de pot mee toen, dus dat scheelt misschien wel. Ook kreeg/krijgt mijn zoontje 's morgens papm eerst nog met baby melk maar na een jaar geworden te zijn met gewone melk.
Vanaf 1 jaar kun je gewone melk gaan geven. Wel moet je vit d bij geven (10 druppels per dag). Per dag heeft je zoontje 300 cc zuivel nodig, yogurt, melk alles telt mee.
Mijn dochter is 9,5 maand en heeft al bijna een maand geen avondfles meer. "s morgens krijgt ze aal vanaf 6 maanden een bord pap (opvolgmelk+bambix) Lijkt me dus prima om jouw zoontje pap te gaan geven en geen fles meer hoor! En met een jaar kun je over op gewone melk