Hoi Bij de kruidvat kan ik nu pampers kopen voor de helft vd prijs met mijn voordeelkaart. Als ik een pak maat 1 koop, 56 stuks, hoelang passen ze die maat ongeveer? Of kan ik beter maat 2 kopen, 2-5 kilo?
4-6 weken hier... Pampers qua maat net iets groter dan huismerk kruidwat. Ik heb nu stuk of 10 maat 1 liggen en doe steeds aan af en toe. Het past wel maar kan lekken dus ik wissel het dsn gewoon vaker. Trouwens hier pak 56 enkel voor 5 dagen we wisselden toen elke voeding dus elke 2-2.5 uur..
Zal ik dan beter 1 pak maat 1 kunnen kopen en 3 pakken maat 2? Maat 1 kan ik altijd er nog bijhalen, mocht het nodig zijn.
Ik kocht toen altijd extra 1 maat groter, die gaan ze nl altijd passen. Je weet niet hoe groot je kindje geboren wordt.
1 week, maar dat was omdat we 1 pak en een gratis pakje uit de blije doos hadden. Als we dat niet hadden gehad waren we met maat 2 begonnen.
Mijn kleintje zit nog steeds in maat 1 Als dit pak op is, ga ik wel eens maat 2 proberen, zou ondertussen toch moeten passen.
Rekening houdend met 8 verschoningen per dag zou ik zorgen voor minimaal 2 pakken maat 1 dat je de kraamweek goed doorkomt
Ik geloof, 3 pakken verbruikt? Ongeveer 2-3 wkn? Ben het al weer kwijt, terwijl het niet eens zo lang geleden is . Ze woog 4260 gram. Overgestapt op maat 2 omdat ze rode striemen op bovenbenen kreeg (sneed).
Gebruik nu nog steeds maat 1. Heb nu 6 pakken verbruikt van 56 stuks. Lijkt me sterk dat je kindje met 3 weken al op 5 kilo zit toch? Volgens mij zijn jullie beiden niet heel erg groot. Ik zou 3 pakken van maat 1 halen.
Mijn zoontje werd met 5 kilo geboren. Dat wisten we ook vantevoren, dus bij de makro flink ingeslagen maar meteen newbaby maat 2 gehaald En zelfs daar was hij snel uit! Toen heeft hij maandenlang in maat 3 gezeten en ben nu net 1 weekje overgestapt op maat 4