leuke dingen doen met een baby?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sydneys, Jun 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

kan je al leuke dingen doen met een baby van bijna 6maanden?
    daar bedoel ik mee, een kinderboerderij of andere dingen? geen idee wat nog???

krijgen ze daar al iets van mee of zijn ze rond de 6 maanden daar nog te jong voor?

2. Linana

Linana Niet meer actief

Kinderboerderij denk ik niet om eerlijk te zijn. Zwemmen is wel heel leuk om te doen met een baby. Kinderboerderij begon mijn zoontje pas vanaf een jaar echt iets van mee te krijgen. Net als Ballorig en dat soort dingen.

Dus ja, zwemmen en gewoon wandelen enzo. Dan kan je altijd langs een kinderboerderij lopen om te kijken hoe hij reageert

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Ik ben paar weken terug in de kinderboerderij geweest em dat vond hij best wel leuk. Vooral lekker rondkijken.
    Hij vindt de katten ook erg leuk
    Gewoon een keer proberen

4. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Wij zijn met onze kleine toen hij 6 maanden was naar de dierentuin geweest. Hij vond het leuk maar ze krijgen er nog niet super veel van mee. Wij haalde hem dan zo nu enndan uit de wagen en diertjes die dan een beetje bewogen enndichtbij waren zag hij wel. Zwemmen daarintegen is voor je kleine denk ik leuker. Daar kreeg hij naar mijn idee meer van mee!

5. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Is ballorig al leuk vanaf een jaar? Moeten ze dan kunnen lopen? Ben nog nooit in ballorig geweest dus vraag me af wat ze daar prcies doen, haha sorry voor de vragen tussendoor!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Zwemmen! In het water zijn ze lekker vrij en de meeste baby's genieten daar van. Dierentuin en kinderboerderij zijn wel leuk, ze zien vanalles, maar kunnen natuurlijk nog niks.

Balorig is een indoor speeltuin. En vooral leuk vanaf 1 jaar, ze hebben en peuterspeelplek waar alles zacht is. Als het druk is wil je je baby daar niet hebben liggen, 3 jarigen kunnen heel wild zijn!

7. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Wij zijn laatst met onze dochter naar een kinderboerderij geweest (vlakbij ons huis dus makkelijk uitje). Volgens mij vonden wij het leuker dan zij :)

Op,zich vindt ze alles waar wat te zien valt leuk. Maar dat kan dus net zo goed een supermarkt zijn :p

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Kinderboerderij wel !!!
    Wij gingen gras plukken een aan de geitjes geven hij vond het super leuk en keek zijn ogen uit . Hij had zo veel plezier .
    Daarna nog met papa op de schommel , en zelf even in het auto wipje echt geweldig vond hij dat .
    Hij was toen 6 maanden .
    De dieren zijn leuk om naar te kijken en ook erg leerzaam.

9. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Sealife in scheveningen vond mijn dochter leuk!
    Picknicken in het bos ook, lekker liggen op een kleedje op het gras, beetje spelen, beetje fruit eten...

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Ik ging rond die tijd vooral veel wandelen en meenemen overal heen maar nog niet zozeer ''kindgericht''. Kinderboerderij kwam pas later, rond een maand of 10-11. Weet 't niet zo goed meer eigenlijk maar denk niet veel eerder.

Zwemmen vindt mijn zoontje super!

11. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    De eerste keer dat we naar ballorig zijn geweest was mijn zoontje 10 maanden. Hij vond hij geweldig. Hij liep nog niet, maar kroop en trok zich overal aan op. Met de ballen spelen enz.

12. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwemmen.inderdaad en.op visite bij mensen.met andere kindje! Of met t gezin om.stap, ergens wat drinken geniet hij hier ook echt heel erg van! Verder lekker wandelen en tussendoor f lekker wat drinken op een kleedje,,, Extra aandacht:) Schommelen vind hij hier ook t eindje! En na een paar maanden vinden ze alweer zoveel andere dingen ook leuk, de tijd vliegt!!

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier zwemmen!!!

Maar kinderboederij vond hij ook heel boeiend!
    En wil binnenkort naar ballorig!!

Sealife lijk me ook mega cool!
    Maar miss net nog te jong voor hem alleen :) hihi

14. Linana

Linana Niet meer actief

@justy
    Ik denk dat ballorig het leukst is als ze al wel een beetje kunnen lopen. Maar met kruipen komen ze ook een heel eind hoor! Toen wij voor het eerst gingen kon onze kleine niet lopen. Wat daar te doen os? Ballenwassers, springkastelen, klimmen/hindernisbaan achtige dingen. Overal liggen zachte matten, dus dat is wel fijn. De keer dat we heen gingen en onze vent wel kon lopen heeft zij wel meer vermaakt. :D

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38

Nee hoor ligt wel aan het peuter gedeelte van jouw ballorig.
    Hier kon ( kan) ze alleen kruipen en optrekken en langs dingen lopen.
    De ballebak zelf vindt ze niet ze niet zo leuk ( maar zwemmen ook niet )

Zodra kindj kan kruipen en snel is ballorig heel.leuk. lekker van de glijbaan gaan.

16. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Klinkt bijzonder.. :D

17. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha... ben toch benieuwd wat dat is...

18. Linana

Linana Niet meer actief

Hahahaha stomme autocorrect.... Ik bedoelde natuurlijk ballenbak :D
    Geen idee waarom mijn iPhone daar nou ballenwassers van maakte haha

19. november12

november12 Actief lid

Mar 10, 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan zo naar een museum, doen we we vaker met ons baby'tje, ze is 7 maanden. Ik geloof niet dat het haar veel uitmaakt, in de draagvlak of wandelwagen vindt ze alles prima...En al die mensen die haar aandacht geven, zij vindt het prachtig. Ik let er wel op dat het niet veel te lawaaierig oid is.....

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

jajaaa :p

bedankt voor jullie antwoorden allemaal
    ik heb er zeker iets aan

over de kinderboerderij zijn de meningen dus verdeeld, zoals iemand hier al vertelde dat baby's overal graag rondkijken klopt! de AH is de max hier:p

Share This Page