Help! 7 weken echo embryo te klein

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Canina, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 2 vroege miskramen zou ik vandaag 7 weken zwanger zijn. We kregen een echo in het ziekenhuis.
    We zagen een hartje kloppen, een vruchtzakje, dooier en embryo, alleen hij was veels te klein! Pas 3,9 mm.
    De gynacoloog zei dat ik een slag om de arm moet houden. Denkt u dat er een kans is dat dit nog goed kan komen? Ik heb nog geen miskraam gehad nadat ik een hartje had zien kloppen, dus ik hoop zo dat dit goedkomt!

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    De vraag is hoe zeker je zwangerschapstermijn van 7 weken is? Kan het zijn dat je minder ver zwanger bent? Voor nu is er hartactie en dat is het belangrijkste. Natuurlijk ben je de miskraamperiode nog niet voorbij en ik denk dat de gynaecoloog ook daarom gezegd heeft dat je een slag om de arm moet houden. Het is dus sowieso even afwachten. Maar het komt vaker voor dat mensen minder ver of verder zijn dan ze zelf geteld hebben vanuit de menstruatie. Daarom stellen we de termijn tegenwoordig ook vast aan de hand van een echometing en niet meer berekend vanuit de menstruatie. Succes!

Groetjes Gea

3. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou wel kunnen. Ik heb mijn ovulatie niet bijgehouden dus het zou wel wat kunnen schelen. Hopen dat dat het is dan maar! Hartelijk dank voor het reageren!

Deel Deze Pagina