Ik heb sinds vandaag niet meer normaal rugpijn en pijn in bekken en bovenbenen. Kan niet eens eten, zitten, staan en liggen. Heb hete kruik en 4 uur in heet bad gelegen. Echt niks helpt! Heeft iemand dit nog meer een week voor NOD gehad? En was je toen zwanger? En waar zou dat dan door komen? Hormonen?
Zou inderdaad een zwangerschap kunnen zijn hoor, sommige vrouwen krijgen dit ook als ze ongesteld zijn. Maar als je het normaal niet hebt is het wel vreemd natuurlijk. Of misschien is het wel iets heeeel anders, gewoon iets in je rug ofzo? Nouja, over een weekje weet je het!
Bedankt voor je antwoord. Ja ik heb daar altijd op de dag dat ik ongesteld wordt een heel klein beetje last van maar sinds ik de pil niet meer gebruik eigenlijk niet meer echt. Maar zo heftig heb ik werkelijk nog nooit gehad! Ik dacht eerst weer aan een miskraam (nou ja, wel heel vroeg dan) en dan rugweeen. Dat had ik de eerste keer ook bij de miskraam. Maar er kwam niets. Ja, nog een weekje wachten. Borsten doen ook zeer. Ben af en toe goed chagrijnig. (normaal ook geen last van) dus tsja... Ik heb gelukkig wat paracetamols gevonden, die mag ik slikken.
Hoi Lonnie, ik heb heb ook sinds vandaag erge rugpijn, nog nooit gehad! En ook ik zit een week voor mijn nod, dus ik vindt het ook raar en spannend tegelijk! Ik ben benieuwd jij kunt eerder testen toch als ik het zo lees in jou banner? De mijn klopt niet ik ben al verder in mijn cyclus. Succes liefs Main
Pijn in mijn rug: niet normaal meer! Loop de hele dag al als een hoepeltje in de rondte, kan niet rechtop staan en plat op mijn buik liggen (voor een massage ) lukt met geen mogelijkheid! Geen idee wanneer mijn NOD is. Net al Lonnie heb ik ook wel eens last van mijn rug rond de ongesteldheid, maar zo erg als vandaag is totaal nieuw. Main en Lonnie, wat vinden jullie: gewoon lekker zwanger met zijn drieen?