Sinds 5 dpo begon het met krampen in me buik! Deze werden heftiger en nu met vlagen.. Sinds vrijdag zijn me borsten ook zwaarder en pijnlijk aan het worden en deze worden alleen pijnlijker! Tevens doen me bovenbenen ook zeer... en sinds vanmorgen misselijk maar niet hoeven overgeven. . Voor nu is het nog te vroeg om te testen. .. maar kan dit zwangerschap zijn? ?
Ik had precies dezelfde klachten als jou en ben inmiddels 7 weken en 4 dagen zwanger, al wil ik je geen valse hoop geven natuurlijk maar heb je anders ook klachten als je je menstruatie bijna verwacht?? Hoop het wel voor je
Stefanie: Ik heb nooit klachten voor mijn nod.. ik word gewoon ongesteld 2e en 3e dag flink buikpijn en vloei hele menstruatie veel. Dus deze symptomen nooit gehad. GEFELICITEERD!! Heb jij wit roze afscheiding soms??
Als je denkt dat je zwanger bent zou je 4 dagen voor nod kunnen testen ik raad je het aan om met de kv 2v5 te testen en dan echt met ochtendurine. Ik had deze symptomen ook en heb dus 4 dagen voor nod positief getest, ik zal in elk geval voor je duimen
Alleen een zwanerschaptest kan uitkomst bieden. Heb 6 maanden gedacht dat het elke keer raak was. Had alle verschijnselen. De maand dat ik niks voelde was het raak
Ik heb geen roze afscheiding gehad, moest de 29e maart mijn menstruatie weer krijgen maar had de 25e al een tweede roze streep op de kv 2v5... Wel was mijn urine erg donker en rook niet erg fris ( sorry voor details)... Hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt, en idd elke vrouw is anders met kwalen... Ik had ook nooit geen kwaaltjes voor mijn menstruatie... Tot afgelopen maand dat ik dus zwanger bleek te zijn van ons tweede wondertje.houd je ons wel op de hoogte? Ben erg benieuwd
Ik heb nooit eerder kwalen gehad!! Me borsten worden anders heb echt zoveel buikpijn dat ik dank dit is niet gezond! Tevens ook misselijkheid . En pijn in bovenbenen. Ik heb net toch getest deze zeg negatief... Ik wacht nog wel af. Maar die buikpijn vind ik niet normaal en gezond!
wjvm ik heb dezelfde klachten. stekende buikpijn, misselijk en erg moe. En zeer gevoelige borsten. Maarja ze zeggen vaker je lichaam kan je voor de gek houden.
Ik 'wist' ook een week voor nod dat ik zwanger was. Ik had veel kwaaltjes terwijl ik dit nooit had! En ja ik ben zwanger 😃
Het is frustrerend hoe je lichaam je soms voor de zot kan houden. Eigenlijk kan je er echt niet op rekenen. Achteraf is het makkelijk om te zeggen: 'oooh ik voelde het al dat ik zwanger was' maar dan vergeet je waarschijnlijk die keren dat je het ook voelde terwijl het niet zo was. haha. Bij mijn eerste voelde ik ook niet toen het prijs was, terwijl ik de maand ervoor er wel van overtuigd was dat ik zwanger was. Niet dus. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik zwanger ben, maar ik kan pas vanaf morgen 'officieel' testen (dagen voor nod). De eerdere testen waren negatief. Maar waarschijnlijk houdt mijn lichaam mij voor de gek. Ik wens je toch een positieve test de komende dagen!
@wjvm ik wou ook woensdag gaan testen spannend he! Ik heb ook ineens wat symptomen dacht net in de supermarkt dat ik van me stokkie zou gaan stond helemaal te trillen en te zweten heel vreemd en ook al de hele dag misselijk met echt erge vlagen! Weet niet of het een griepje is het begin zaterdag opeens met een verhoudheidje nu is dat over maar heb ik deze symptomen. Van me vriend moet ik morgen testen maar me nod is woensdag wou eigenlijk echt wachten tot dan! Maar spannend ben benieuwd wat je uitslag is!
Had met kv getest. Zal zo effe foto plaatsen. Ik heb vk gebeld aangezien ik zoveel pijn in me buik heb..en soms krom sta.. ik zei kan dit dan niet buitenbaarmoederlijke maar ze zei wel kunnen nu echt nog niets zien. Het kan voorkomen de pijn die ik nu meemaak ik moet rustig afwachten tot volgende week anders even bellen en bloed prikken als ik niet ongesteld word en negatief blijft. Symptomen komen echt overeen wat ik haar uitlegden maar ik moet geduld hebben...
Jeetje zoveel pijn heb ik niet wel echt soort menstruatie buikpijn maar dit al sinds zaterdag en ik heb pas volgende week mijn menstruatie. Ik hoop dat het iets minder wordt bij je hele erge pijn is niet zo fijn!
Dit is de test... Ik zie denk ik niets ..... Sommige kunnen goed turen als ik dat doe denk ik iets te zien maar ik inbeelding! Beschouw hem zelf als negatief. ik ga nu wachten tot zaterdag!!
Ik kan goed turen! Als ik de foto op afstand bekijk en niet vergroot, zie ik wel degelijk een streepje. Echter, bij mij stellen die streepjes helaas niks voor. Ik heb ze heel vaak. Die buikpijn lijkt me niet normaal. Zwanger of niet. Ik zou er even naar laten kijken. Sterkte alvast en hoop dat je zwanger bent.
Dank je voor je reactie! Ik wacht t inderdaad even af! Vanavond lijkt t iets minder te zijn wel.. Hopelijk zijn die 5dg snel voorbij!
Ool ik zie een licht streepje, maar vind em ook een beetje geel. Heb je er ook een drupje wayer ingedaan? En hoop echt dat de erge pijn snel minder wordt en je snel een duidelijke test hebt