Omdat ik op het internet en op het forum hier zoveel verschillende dingen lees waag ik er maar weer een topic aan. De zoveelste in korte tijd (sorry) maar ik heb echt jullie hulp nodig.. Dit is mijn temp kaartje zodat jullie mee kunnen kijken: 35e3f9 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ovutest was zaterdag duidelijk postief en zondag negatief dus ik er eigenlijk vanuit dat mijn ei gesprongen is zaterdag of zondagmorgen/vroeg in de middag. Mijn temp daarin tegen werkt niet echt mee zoals jullie zien, dat is natuurlijk al heel verwarend.. Nu had ik vandaag bij het afvegen opeens een veeg helderrood bloed, schrok hier best van en weet echt niet wat ik hier van denken moet. Waar kan dat nu van komen? Heb ook even mijn bmm gecontroleerd en deze zit echt laag en voelt ook al weer iets harder als de dagen ervoor. Ik heb nog wel rekbaar slijm.. Toen ik mijn vingers eruit haalde zat er echt ontzettend veel eiwitwachtig slijm aan met een sliert bloed, ook hier schrok ik dus best van. Heb trouwends nu ook een beetje buikpijn. Wat moet ik hier nu van denken?!
Hoi Charity, kan me voorstellen dat je ervan schrikt, maar een bloeding tijdens de eisprong schijnt heel normaal te zijn. Je hebt nog rekbaar slijm, dus misschien is je eitje nog bezig met springen! Zo lang je temperatuur nog niet stijgt is ie waarschijnlijk nog niet gesprongen. ik heb je kaartje even bekeken, denk dat je even moet afwachten wat je temperatuur de komende dagen gaat doen, het zou zomaar kunnen dat je ei vandaag springt! Je hebt een mooi dipje, je hebt rekbaar slijm en je hebt een beetje bloed, klinkt positief
Hoi, fijn hè zo'n onduidelijke vrouwenlichaam aan je temp te zien, zou vandaag je eisprong kunnen zijn en dan is het bloed evt. van een ovulatiebloeding, je temp.zou dan morgen moeten gaan stijgen. Met je ovutestje posi springt je ei binnen de 48 uur, dus dan zou het nog kunnen. Hoop dat je morgen wat duidelijkheid krijgt.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb al wat gelezen over een ovulatiebloeding maar moet zeggen dat ik dat volgends mij nog niet eerder heb gehad tijdens een ovulatie.. En is het niet zo dat je bmm op zn hoogst zit tijdens/vlak voor de ovulatie? Hij zit nu echt wel wat lager.. En had die ovutest van gister dan niet posi moeten zijn? Wat een vragen hé, sorry.
Ik heb zelf in 16 rondes ook maar 1 keer een ovulatiebloeding gehad, dus dat zegt niks. Je lh -piek kan dan eergisteren al geweest zijn, vandaar je neg. ovutest van gisteren.