Valt hier uberhaubt al iets over te zeggen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Beep, Jul 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Willen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Ik ging er namelijk na mijn eisprong blind van uit dat het niet raak zou zijn (dinsdagavond voor het laatst seks; vrijdagochtend eisprong), maar ik merk aan mezelf dat ik toch hoop dat het raak is, ondanks dat ik daar geen reden voor heb. Maar kunnen jullie er uberhaubt wat van zeggen?

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    het zou wel kunnen, zie ook een stijgende lijn op 't eind. heb begrepen dat dat een goed teken is.
    ik zou zelf een testje doen eerlijk gezegd ;)

3. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    WHAAAAAA, IK BEN ZWANGER!!!!!:D

Ik ben vanochtend naar m'n werk vertrokken, maar had waarschijnlijk slechte yoghurt gegeten, waardoor ik onderweg enorme zweetaanvallen en buikpijn kreeg. Heb vervolgens de halve ochtend op de wc gezeten, maar vanmiddag ging het weer goed.

Hoewel ik het idee had niet zwanger te zijn, en anders pas op vrijdag te testen, zat ik me een beetje te vervelen en besloot ik om er toch maar een testje tegenaan te gooien (ik had ze toch al in huis). Dus ik het testje weggelegd, en ben gaan strijken om die 5 minuten te doden. Heb zelfs nog iets langer staan strijken, omdat ik dacht dat er toch geen 2e streepje zou staan, maar toen ik ging kijken stond dat 2e streepje er gewoon wel!!!! En dat maar met 11 DPO! Ben net gelijk even naar de winkels gerend om een digitale test te halen. Als die "zwanger" aangeeft geloof ik het pas echt. En kan ik m'n vriend er ook mee verrassen, want het is echt een enorme verrassing! We gingen er namelijk van uit dat we m'n ei gemist hadden, kwa "klussen".

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd Beep. En hoe reageerde je man?:D

5. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Bedankt! Hij was heel blij verrast, haha:D We hadden het echt niet verwacht.

6. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Super zon verrassing toch!:d geniet er lekker van!

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    gefeliciteerd :D
    toch best een verassing idd! geniet er van!

Share This Page