Mijn zoontje gaat sinds een paar weken naar de psz. Nu is hij al een paar dagen snipverkouden, maar behalve een flinke snotneus niet ziek. Ik twijfel nu of ik hem morgen gewoon kan laten gaan. Hij voelt zich prima, dus voor hem geen probleem, maar ik weet niet of de leidsters het een probleem zullen vinden, ivm constant snotneusje afvegen, en evt besmetting van andere kinderen. Wat vinden jullie?
Hier staat er een tissuebox in het lokaal en is er het echt niet meer dan normaal dat je kindje gewoon komt als het zich goed voelt.
als alle verkouden kindjes thuis zouden blijven, hebben ze denk ik geen werk meer. Kan gewoon hoor, zolang hij zich verder goed voelt.Kindjes zijn nou eenmaal vaak verkouden.
Hoort er gewoon bij, zolang hij niet echt ziek is.... Je wilt niet weten wat voor bacillen gehuld in heerlijke slijmerige rochels ik in de kleuterklas af heb moeten vegen..... Als kinderen thuis gehouden werden vanwege een verkoudheid/loopneus dan genoten alle kinderen de helft minder onderwijs ben ik bang... Is goed voor de weerstand joh! Tenzij je kind zich echt niet lekker voelt ze ik ze gewoon lekker laten gaan!
Tenzij hij er echt ziek van is, zou ik hem laten gaan. Anders gaat hij wel heel vaak niet kunnen gaan.
Nou, ik was inderdaad van plan om hem gewoon te laten gaan, maar hij is de halve nacht wakker geweest van het hoesten, dus ik heb m 's ochtends lekker laten liggen . Bedankt allemaal voor de reacties.
Hou er rekening mee dat je kind een jaar vaak ziekjes zal zijn nu hij naar de psz gaan, ze lopen daar zoveel bacillen op! Na dat jaar gaat het gek genoeg een stuk beter.