pakket tnt kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

komen we thuis van een weekendje weg ligt er een briefje in de bus (kladpapiertje) uw pakket ligt bij de buren, nou naaste buren gehad maar geen pakket

net tnt gebeld en er staat in het systeem dat het 27 maart bezorgd is op het adres (bij ons zelf) nou dit kan dus niet
    staat helaas geen afzender op dus we weten niet waar het van is

me man heeft wel een lidmaatschap op een tijdschrift genomen met een kado dat kan het zijn

baal er flink van , wie heeft dit vaker gehad en wat deed tnt toen?

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Nou ik maak nu toevallig hetzelfde mee, nouja alleen andersom dan.
    Ik heb op MP een paar schoentjes verkocht en deze zijn tot nu toe (denk aan 12/3) nog steeds niet aangekomen. Ik heb gelukkig wel en track/trace nr.

Ik heb TNT al gebeld en met de koopster contact. Ik moest een papier invullen over hoe het pakketje uitzag. Het is vanuit mijn woonplaats wel meegenomen door de courier maar opeens is het blanco.

Het is natuurlijk vervelend dat jullie niet zeker weten waar het vandaan komt.

Hier is het dus ook afwachten.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Je kunt na vragen bij de tnt wie er die dag bij jullie bezorgt heeft zodat ze kunnen na vragen waar hij/zij het echt heeft gelaten....

4. p1982

p1982 Niet meer actief

weet precies wie hier bezorgd en hij zegt dat hij het bij ons thuis bezorgd heeft, kan niet want er was niemand thuis

helaas staat er ook niet bij wie afzender was, anders hadden we die kunnen bellen om te vragen wat ze bezorgd hadden

vanavond maar langs meer buren

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb ook zoiets gehad. Ik had via MP een skipakje gekocht maar het kwam maar niet. Track en trace zei dat het hier was afgeleverd op vrijdag, maar dat kan niet, dan is er niemand thuis. de vaste chauffeur kon zich ook niet herinneren hier te zijn geweest. Dus na het weekend de klantenservice gebeld en zij zouden het gaan uitzoeken, maar gaven me weinig hoop dat het terecht zou komen... En wat schetst mijn verbazing? De volgende dag werd het afgeleverd! Dat hele track en trace is dus ook niet onfeilbaar....

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heb ik ooit gehad met iets wat ik op MP gekocht had.
    Was afgeleverd stond er. Ja leuk, maar niet bij mij in ieder geval.
    Tnt ging dus zoeken. Staat het een paar dagen later opeens voor mn deur. Mijn buurman had gezien dat een mevrouw van een paar straten verderop het voor mijn deur had neergezet.
    Waarschijnlijk heeft de bezorger de straatnaam verkeerd gelezen en het wel op mijn huisnummer in de verkeerde straat afgeleverd.
    Alleen is er hier in de buurt geen straatnaam die lijkt op de mijne, en dat is best een aparte engelse naam, terwijl de andere straten hier oerhollands zijn.

7. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik ben postbode!!
    Maar niet van de pakkettenservice. Maar volgens mij mogen medewerkers van pakkettendienst niet zomaar iets afleveren bij buren i.v.m. mogelijke burenruzies...

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik bestel regelmatig via internet en mijn bestellingen worden altijd bij de buren afgegeven als ik er niet ben!

9. Nou ik heb het weleens gehad, dat een pakket bij de buren werd afgegeven, en die lui gingen vervolgens het hele weekend weg..

Een laatst, werd een pakket, waarvoor IK moest tekenen, ook gewoon bij de buren afgeleverd, zonder dat ervoor getekend was..

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Wij moesten laatst een aangetekende brief tekenen die we nooit gezien hebben...
    -ze hadden het erover dat de brief in de brievenbus was gegooid en toen kwamen ze erachter dat die aangetekend was-
    Toch stond de postbode erop, heb toen gezegd dat ik niet ga tekenen voor iets wat ik niet heb gehad.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

het pakket is terug

paar straten verderop bezorgd, hele andere straat

heb een klacht ingedient ook tegen de bezorger

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige