Hoi Afgelopen weekend is mijn lijf echt aan de grote schoonmaak gegaan. Heel veel bloed en weefsel verloren uiteindelijk zelfs in het ziekenhuis terecht gekomen maar nu is het zo goed als voorbij. Op de echo was te zien dat er nog 1 stolsel en 1 stukje weefsel zat, volgens mij ben ik dat beiden verloren. Ik vloei nu als een gewone menstruatie wat volgens mij ook een goed teken is? Verder ben ik echt al dagen slap, een beetje dizzy en heb ik steeds hoofdpijn alsof ik uitgedroogd ben. (normaal anders nooit) het is een behoorlijk traumatische ervaring geweest, maar ik kan deze klachten er niet aan linken. Iemand die dit herkend?
Hoi, Hier van het weekend ook miskraam gehad, vrijdag eind van de middag begon het, hele weekend heel slap geweest, voelde me alsof er een waas over me heen was ofzo heel raar, zondag avond trok dit ineens weg gelukkig, maandag ging het alweer stukken beter, nu voel ik me nog snel moe. Twijfel ook of ik morgen ga werken, maandag en dinsdag niet gedaan en vandaag zoiezo vrije dag.
Elsie wat naar dat jij dit ook hebt meegemaakt Ik snap helemaal wat je bedoeld met die waas dat heb ik ook! Gisteren leek het iets beter te worden maar halverwege de dag stortte ik helemaal in elkaar van vermoeidheid en vandaag weer wakker geworden met die hoofdpijn. wat een ellende is dit zeg... Ik ben ook thuis van het werk, kan nu echt niet gaan werken. Zowel emotioneel als fysiek. Bedankt voor je reactie!
Ik dacht gister dat het wel zou gaan lukken morgen, maar als ik vandaag kijk denk ik van nee... Wil ook niet te snel gaan maar heb het gevoel dat ik me aanstel ofzo..
Ik heb na me laatste miskraam 4 mei ook veel last van "naweeen" gehad. Voelde me slap, eng, raar... Heeft een paar dagen geduurd maar toen werd het iets minder. Ging vooral beter toen het bloeden gestopt was. Lichamelijk voel ik me nu dus wat beter. Emotioneel is een ander verhaal. Het was mk num 7 en hebben nu besloten een paar maanden te wachten tot we weer verder gaan. Geen makkelijk besluit maar wel het beste momenteel.... Ik hoop dat je je snel beter voelt. Miss zijn ijzertabletten een idee? Bij veel bloedverlies kan je daar een tekort aan krijgen.
Ja precies ik voel me dus ook raar! Voel me nog niet in staat te gaan werken, maar heb ook het gevoel dat ik me aanstel ofzo.
Bedankt roro, jeetje nummer 7 alweer?! Lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk. Ook wij hebben ervoor gekozen om even tot iig na de zomer te wachten met opnieuw proberen. Het hakt er zowel fysiek als mentaal echt behoorlijk in. (Vooral deze ma waar ik nu al sinds half april mee bezig ben) hebben jullie onderzoek laten doen? Ons is geadviseerd om het gewoon te doen ook al is de kans klein dat er wat uitkomt. Fijn om te weten dat deze klachten er prima bij kunnen horen. Ga straks maar s even roosvicee ferro halen en veel rood vlees eten. Sterkte ook voor jou!
Ja we hebben alle onderzoeken gehad die je in nl kan krijgen. Alles was goed, we zijn gezond en heel vruchtbaar. Had progesteron voorgeschreven gekregen om te proberen bij de laatste zwangerschap maar helaas werkte dat ook niet. Helaas hoort het rare gevoel erna erbij. De hormonen dalen weer en je lichaam moet weer herstellen van het zwanger zijn naar het niet meer zwanger zijn. Ik ben het rare gevoel nu bijna kwijt na 10 dagen. Gelukkig was me baarmoeder snel schoon. Anders duurt t allemaal wat langer. Rust nemen en verwerken staat momenteel even boven zwanger worden. Zit ook weer ff aan de pil omdat ik zo snel zwanger raak. Condooms zijn geen optie want krijg blaren van de latex...... Wij gaan miss verder na onze bruiloft in oktober. Ik hoop dat de ferro en het rode vlees gaan helpen. Anders kan je altijd in overleg met de ha ijzertabletten halen bij de apotheek of drogist.
Meis je stelt je echt niet aan!! Ik heb bijna 2 weken in de ziektewet gezeten. Het is lichamelijk en geestelijk een enorme klap. Daar moeten ze begrip voor hebben hoor. Dus neem alle rust die je nodig heb
Roro jeetje 7 keer een miskraam, ik vind 1x al heftig! Geloof dat ik blij moet zijn dat ik nu na een paar dagen weer voor mijn zoontje kan zorgen en wat in huis kan doen! Heb net werk gebeld dat het gewoon niet gaat.. Voel me zo lullig daar over
Hoe gaat het vandaag meiden? Ik heb vandaag echt verschrikkelijke last van pijnlijke borsten. Zou dat ontzwangeren zijn? Omdat je hormonen door de war gaan? Mijn andere klachten zijn vandaag iets beter gelukkig
Hier gaat het gelukkig goed. Hormonen zijn me lichaam uit. Gister voor de zekerheid een test gedaan en die was spierwit! Dat ik daar nu blij mee kan zijn zeg......... Nu hopen dat me cyclus weer normaal doet. Morgen gaan we lekker 2 weken op vakantie, ff lekker weg en de hond gaat ook lekker mee. Na de bruiloft in oktober gaan we weer voor een kleine Nu ff rusten en stressen voor de bruiloft haha! Hoop dat jullie je snel weer beter voelen! Xxx en liefs
Hoi, ik heb vorige week een miskraam gehad. Ik heb ook pijnlijke borsten. Het komt dus waarschijnlijk door de hormonen, denk ik
Ik voel me opzich prima, alleen verkouden geworden dus was daar gister niet zo lekker van, en ben nog iets sneller moe! Morgen weer rustig aan beginnen met werken.