Naast mijn tel. heeft ook onze kledingkast het begeven haha Door teveel kleding is ie in elkaar gestort We zijn op zoek naar iets nieuws, maar weten eigenlijk niet zo wat. Een inloopkast vinden we een mooi idee, maar om dat op maat te laten maken zijn we een paar weken verder.. (lees 11-16 weken) Om ideeën op te doen hierbij een nieuwe topic om jullie (inloop) kledingkast te showen.
Hier een pax kast van de ikea. ( bestaande uit 3 delen) Ideaal, kan je gewoon indelen zoals je zelf wil.
Wij gaan volgend jaar onze inloop kledingkamer restylen Dan wil ik iets met deze systemen van Ikea denk ik. Oplossingen voor de slaapkamer - ALGOT systeem - IKEA Nu hebben we gewoon 8 kasten tegen de muur.
Wij hebben een inbouwkast. Een stuk vd slaapkamer genomen er schuifdeuren voor geplaatst en dan in het gedeelte zelf van die stellingen vd Ikea neergezet.
Wij willen die op ten duur vervangen voor dat Algot systeem vd Ikea. Maar het geld was even op door de koop van 't huis/verbouwing en inrichting haha! En vind dit voorlopig ook prima met die stellingen.
Ik heb een inloopkamer zonder kast die zal moeten plaatsmaken als er een tweede kindje zou komen maar voorlopig heb ik de ruimte haha
wow zebra!! dat wil ik ook ik ga ff een foto maken van mijn inloop kast *krijg hem niet op de foto haha. hij is ongeveer 1 meter diep, en drie meter lang. we hebben de voorraadkast bij onze slaapkamer getrokken.. planken ingehangen en twee roedes. past echt ontzettend veel in ... maar omdat de opening nogal smal is, krijg ik alleen een plank op de foto en daar heb je weinig aan natuurlijk haha*
En mijn schoenenkast, in de maandjes zitten sjaals/riemen/teenslippers (let niet op de was eromheen )
O die schoenenkast is gaaf! Ik ga echt mn kasten niet op de foto zetten, die zien er te erg uit nl haha. Moet nodig de boel uitzoeken en sorteren.
Wij hebben een inloopkast gemaakt, door een extra wandje te plaatsen in de slaapkamer. Wij hebben de ruimte ingericht met paxelementen van de ikea. Ik kan nu alleen geen foto maken. Mijn vriend heeft verlichting geplaatst die reageert via een sensor. Alleen deze is niet goed afgesteld, en binnen een paar seconden is het alweer donker.
Hier was er een kleine slaapkamer over en dat is nu dus een inloopkast/kamer geworden. Er staat een kleine stelling tegen de muur waar de schoenen op staan (opgeborgen in plastic schoenendozen van action). Voor de kleding hebben we een systeem van Ikea geïnstalleerd, kan het alleen even niet op de website vinden. Het bestaat uit buizen zeg maar. Je kan een paar staande buizen plaatsen en daartussen kan je op verschillende hoogtes (die je zelf kan bepalen) dwarsliggende buizen plaatsen als hanggedeelte en planken in diverse maten om je kleding op te leggen. Ik zal kijken of ik snel een keer een foto kan maken. Oh, heb het systeem gevonden bij ikea: STOLMEN systeem - Combinaties & Alle onderdelen - IKEA Misschien dat het zo wat duidelijker is wat ik bedoel. Je kan echt zoveel verschillende indelingen maken, ideaal.
mijn kast: is gewoon laminaat in een systeem geklikt en de commode is nu schoenen kast.. in 1e lade liggen legging, majo etc. 2e riemen & sjaals en 3e slippers en ballerina's.
dit is mijn leg gedeelte. vriend heeft t zelfde alleen dan nog5 vakken ernaast waar mijn schoenen in staan.. kunnen 2 paar per vak. en mn hang gedeelte. lekker veel ruimte dus